این مرد در تراکتور عاشق برد اقتصادی است
این مرد در تراکتور عاشق برد اقتصادی است
آذربایجان شرقی پیروزی یک بر صفر، پرتکرارترین نتیجه تراکتور تحت هدایت پاکو خمس بوده است.

حاشیه ورزش/آذربایجان شرقی پیروزی یک بر صفر، پرتکرارترین نتیجه تراکتور تحت هدایت پاکو خمس بوده است.

تی‌تی‌ها فصل را با عملکردی ضعیف و ناکامی برابر سپاهان و پرسپولیس آغاز کردند، در ادامه عدم راهیابی به لیگ‌قهرمانان آسیا شرایط تراکتور را بدتر کرد.

سرخ‌پوشان دیار آذربایجان در هفته سوم و چهارم لیگ‌برتر مقابل مس‌ رفسنجان و استقلال خوزستان به پیروزی رسیدند تا با شرایطی بهتر فیفادی ماه سپتامبر را آغاز کنند.

بعد از فیفادی و تعطیلی سه هفته‌ای لیگ، تراکتور شب گذشته در تقابلی از هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران در ورزشگاه خالی از تماشاگر دستگردی، میهمان هوادار تهران بود و عارف آقاسی در دقیقه ۱۷ روی ارسال بی‌نقص ریکاردو آلوز، توانست توپ را به تور دروازه علیرضا حقیقی بچسباند و تراکتور با همین گل سومین پیروزی خود را در فصل جدید را تجربه کرد.

به گزارش حاشیه ورزش :، تی‌تی‌ها شب گذشته در شرایطی با یک گل از سد هودار رد شدند که‌ طی دو هفته اخیر مس‌رفسنجان و استقلال خوزستان را هم با نتیجه‌ای مشابه شکست داده بودند.

اما نکته جالب اینکه، پیروزی یک بر صفر، پرتکرارترین نتیجه تراکتور تحت هدایت پاکو خمس به حساب می‌آید، به طوری که این با رهبری مرد اسپانیایی تاکنون در ۹ بازی با یک گل حریفانش را شکست داده که شش بازی آن مربوط به فصل گذشته است.

پیروزی‌های یک بر صفر تراکتور با هدایت پاکو خمس به شرح زیر می‌باشد؛

پیکان صفر تراکتور ۱

تراکتور ۱ فولاد صفر

هوادار صفر تراکتور ۱

تراکتور ۱ سپاهان صفر

تراکتور ۱ پیکان صفر

تراکتور ۱ نساجی صفر

تراکتور ۱ مس رفسنجان صفر

استقلال خوزستان صفر تراکتور ۱

ریکی ترک عادت نکرد!

ریکاردو آلوز سال گذشته در اولین فصل حضورش در فوتبال ایران، با ارسال ۱۳ پاس‌گل ، بهترین پاسور لیگ بیست‌ودوم شد.

آلوز تا پایان هفته نوزدهم فصل گذشته، ۱۲ پاس‌گل داده بود تا خیلی زود در آستانه شکستن رکورد بیشترین پاس‌گل در یک فصل از تاریخ لیگ‌برتر قرار بگیرد.

روند پاس‌گل‌های آلوز بعد از شش ماه افت کرد. او با اینکه از آن تاریخ تا پایان لیگ‌ بیست‌ودوم تنها در یک مسابقه حضور نداشت، اما در مجموع ۱۲ مسابقه فقط یک پاس‌گل داد.

آخرین بار که هافبک پرتغالی تراکتور موفق به ارسال پاس‌گل شده بود به هفته بیست‌وهشتم لیگ گذشته بازمی‌گشت، جایی که گستاوو واگنین روی پاس آلوز موفق به ثمر رساندن گل دوم تیمش در مقابل مس کرمان شده بود.

البته بخشی از افت آمار آلوز به کم‌دقتی مهاجمان تراکتور بازمی‌گشت، آلوز در این چهار ماه و اندی، بیش از ۵۰ مرتبه با پاس‌های کلیدی، موقعیت ساخته است که هم‌تیمی‌هایش آن‌ها را هدر دادند.

اما ریکی در نهایت در بازی معوقه هفته سوم لیگ‌برتر در دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان، با ارسال زیبایش روی دروازه روی سر گستاوو واگنین فرود آمد و برزیلی تراکتوری‌ها سقف دروازه آبی‌های خوزستان را فروریخت تا گل‌سازی آلوز در گرمای اهواز مجدداً آغاز شود.

آلوز در دیدار تدارکاتی تیمش در فیفادی ماه سپتامبر مقابل نود ارومیه یک پاس‌گل را برای سید مهدی حسینی ارسال کرد تا نشان دهد در روز های تعطیلی لیگ‌برتر هم آمادگی خود را حفظ کرده است.

اما شب گذشته، درحالی که جمله تمجید وار گزارشگر بازی از ریکاردو تکمیل نشده بود، او با ارسال دقیقش روی دروازه، توپ را روی تیر یک فرود آورد و عارف آقاسی توانست دروازه علیرضا حقیقی را با ضربه سر باز کند.

ریکاردو آلوز با این پاس‌گل به صدر جدول پاسورهای لیگ‌برتر یورش برد، او حالا به همراه مهدی مهدی‌پور و حسین زامهران بالا نشین است و باید دید در ادامه عملکرد این بازیکن در قامت یک هافبک خلاق و تیزهوش برای تراکتور چگونه خواهد بود.

آماری که دست نخورده باقی ماند!

سرخ‌پوشان تبریزی درحالی با یک گل هوادار را شکست دادند که تقابل های اخیر دوتیم به غیر از یک تساوی بدون گل، همواره با اختلاف یک گل به اتمام رسیده بود.

با این اوصاف پیروزی ناپلئونی‌وار یک بر صفر، باری دیگر برای تراکتور تکرار شد، بردی که برای هوادار هم یک بار رقم خورده و پرگل‌ترین دیدار دوتیم نیز با برتری سه بر دو تی‌تی‌ها همراه شده تا روند برد با اختلاف یک گل در جدال های دوتیم کماکان حفظ شود.

علاوه بر این آمار، ناکامی هوادار برای کسب پیروزی در بازی‌های خانگی به ۲۰ بازی رسید و محمود فکری، سرمربی تیم هوادار تهران، برای اولین بار در تقابل با تراکتور شکست خورد.

حالا تراکتوری‌ها خود را برای هفته ششم لیگ‌برتر آماده می‌کنند تا در غیبت نمایندگان آسیایی ایران از فرصت خود برای قرارگیری در رده های بالایی جدول نهایت استفاده را کرده و فاصله‌شان با بالانشینان را به حداقل برسانند.

تی‌تی‌ها در هفته ششم لیگ‌برتر، چهارشنبه پنجم مهر از ساعت ۱۷:۴۵ در یادگارامام (ره) تبریز مقابل شمس‌آذر قزوین صف‌آرایی می‌کند.

منبع : ایسنا

  • منبع خبر : ایسنا