باد و باران و افسوس جوان اول تراکتور در یادگار
باد و باران و افسوس جوان اول تراکتور در یادگار
اگر هوا خوب بود نتیجه‌ای رویایی برابر پیکان ثبت می‌شد، این ادعای وینگر جوان و پرجنب و جوش تراکتوری‌هاست.

به گزارش حاشیه ورزش

تراکتور با برد برابر پیکان جایگاه چهارمی گل گهر را گرفت. مهدی هاشم نژاد در این رابطه به خبرنگار ما گفت: پیکان تیم جوان و بسیار دونده‌ای است. از اول بازی سعی کردیم بازی را در دستمان بگیریم و نیمه اول فوق‌العاده‌ای داشتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که روی یکی از کارهای ترکیبی که از سمت چپ انجام دادیم توانستیم گل بزنیم و همان را تا آخر بازی توانستیم حفظ کنیم.

او در مورد دو موقعیتی که داشت ادامه داد: یک شوت در نیمه اول زدم که از کنار تیر رفت و یک موقعیت را هم در نیمه دوم به خاطر ناهمواری زمین به اوت زدم.

این بازیکن در مورد تاثیر شرایط جوی گفت: به خاطر شرایط هوا نیمه دوم تیم ما کاملا عقب رفت و هر دفع توپی انجام می‌دادیم توپ به زمین خودمان برمی‌گشت و خیلی اذیت شدیم.

وی در خصوص حضور هوادران عنوان کرد: بین نیمه باران شدید آمد ولی آن‌ها ماندند و تا آخرین لحظه تشویق کردند. جا دارد از طرف کل بازیکنان تشکر کنم. یک بازی دیگر در خانه داریم. امیدوارم بیایند و بتوانند به ما کمک کنند.

وینگر تراکتور در مورد گرفتن رده چهارمی از گل گهر نظرش را اینگونه بیان کرد: تمرکز ما روی بازی‌های خودمان است. سه بازی مهم دیگر داریم و با تمام تمرکز بازی به بازی می‌رویم تا بتوانیم برای پرشورها سهمیه کسب کنیم.

هاشم نژاد در مورد اینکه چرا در امر گلزنی موفق نبوده افزود: پارسال سه گل زدم ‌و امسال یکی، شرایط فرق می‌کند. در زمان آقای بردیف زیاد در حمله نبودیم و از موقعی که آقای خمس آمده به دروازه نزدیک‌تر شدیم و امیدوارم در بازی‌های آینده تعداد گل‌هایم را بیشتر کنم.