بازداشت دست کم ۱۰ تن در اعتراضات به باخت تیم ملی بلژیک
بازداشت دست کم ۱۰ تن در اعتراضات به باخت تیم ملی بلژیک
بر اساس گزارش رسانه‌های بلژیکی، در جریان اعتراضات در واکنش به باخت تیم ملی این کشور مقابل مراکش در جام جهانی ۲۰۲۲ دست کم ۱۰ تن بازداشت شده‌اند.

به گزارش حاشیه ورزش ، به نقل از خبرگزاری ای.ان.آی، در پی بروز تظاهرات و اغتشاشات در شهر بروکسل بلژیک در واکنش به باخت دو بر صفر تیم ملی فوتبال این کشور مقابل مراکش در جام جهانی قطر، حداقل ۱۰ تن در این شهر از سوی پلیس بازداشت شدند. شبکه بلژیکی آر.تی.بی.اف بلژیک گزارش داد، در جریان این ناآرامی‌ها چندین تظاهرکننده سطل آشغال‌ها را در مناطق مرکزی بروکسل آتش زدند و با پرتاب آجر به خودروها حمله کردند. رسانه‌ها گزارش دادند نیروهای پلیس در شهر بروکسل علیه معترضان از خودروهای ضد شورش آب‌پاش و گاز اشک آور استفاده کردند و این تظاهرات تلفاتی نیز داشته است.

این شبکه بلژیکی در ادامه گزارش خود خاطرنشان کرد، حدود ۱۰ معترض بعد از این اغتشاشات در وضعیت بازداشت اداری قرار گرفته‌اند و یک تن نیز در بازداشت قضایی به سر می‌برد.

تیم ملی فوتبال مراکش در بازی دیشبش برابر بلژیک در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با دو گل دیر هنگام عبدالحمید صابری و زکریا ابوخلال برابر بلژیک به پیروزی رسید.

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک بعد از شکست این تیم گفت، گل اول حریف توانست تاثیری سنگین روی نتیجه بازی بگذارد و تیم او نتوانست فرصت‌هایش را برای به ثمر رساندن گل استفاده کند.

انتهای پیام