بازدید نمایندگان AFC از ورزشگاه فولادشهر
بازدید نمایندگان AFC از ورزشگاه فولادشهر
نمایندگان AFC که جهت بازدید از ورزشگاه‌های نقش جهان و فولادشهر اصفهان امروز صبح وارد اصفهان شده بودند، به بازدید امکانات ورزشگاه فولادشهر رفتند.پیش از ظهر امروز نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور در ورزشگاه فولادشهر از امکانات این ورزشگاه بازدید و پس از آن در نشستی با مدیران باشگاه ذوب‌آهن شرکت کردند.

به گزارش حاشیه ورزش ، در ابتدای این نشست محمدمهدی رمضانی – مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه ذوب آهن ضمن یادآوری خاطره نایب قهرمانی تیم فوتبال ذوب آهن در سال ۲۰۱۰ اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن با قدمتی ۵۳ ساله در ورزش ایران و فعالیت در رشته های مختلف آقایان و بانوان، ۸۵۰ ورزشکار حرفه ای را تحت پوشش خود دارد.

وی ضمن تقدیر از فدراسیون فوتبال ایران و هیأت فوتبال اصفهان گفت: ذوب آهن با کادر حرفه‌ای خود سعی کرده تمام استانداردهای AFC را در ورزشگاه فولادشهر رعایت کند. ما تجربه سال ها حضور و میزبانی در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را داریم و امیدواریم در مسابقات آتی مد نظر AFC نیز بتوانیم میزبان خوبی باشیم.

لوزانوف پاول – مدیر کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در این نشست از حضور دوباره در فولادشهر اظهار خرسندی کرد و گفت: ما مطمئن هستیم که باشگاه ذوب آهن بهترین شرایط را همیشه برای برگزاری مسابقه فراهم می کند. این باشگاه سابقه چندین دوره حضور در لیگ قهرمانان را دارد و امیدواریم باز هم شاهد حضور این تیم در آسیا باشیم.

در این بازدید، ۱۰ نفر از کنفدراسیون فوتبال آسیا در حوزه های امنیتی، برگزاری مسابقات، رسانه، تبلیغات و… سهیل مهدی- مدیر مسابقات سازمان لیگ، علی احسانی – معاونت فنی باشگاه ذوب آهن و دادخواه نماینده هیئت فوتبال استان اصفهان حضور داشتند.