بازگشت به ملبورن برای استرالیا شگون نداشت
بازگشت به ملبورن برای استرالیا شگون نداشت
استرالیا در دیداری دوستانه مقابل اکوادور شکست خورد.

به گزارش حاشیه ورزش

یکی از بازی‌های دوستانه روز گذشته بین استرالیا و اکوادور برگزار شد. نکته جالب اینکه شاگردان گراهام آرنولد فیفادی اول خود را هم برابر اکوادور برگزار کردند و توانستند ۳-۱ به پیروزی برسند، اما این بازی ماجرای دیگری داشت.

بازی نخست در شهر سیدنی برگزار شد تا استرالیا بعد از مدت‌ها به این شهر بازگردد. دیدار دوم اما در استادیوم معروف ملبورن به انجام رسید که ۴۹هزار تماشاگر را هم در خود جای داده بود.

ورزشگاه مارول ملبورن که البته به دلیل امضای قرارداد اسپانسری به این اسم تغییر نام داده، ۴۹هزار تماشاگر را در خود جای داد تا در یکی از پرتماشاگرترین بازی‌های این ورزشگاه ۵۶هزار نفری، ساکروس به مصاف حریف آمریکای جنوبی برود.

آخرین بار استرالیا در این ورزشگاه توانسته بود ۴-۰ ویتنام را شکست دهد و به جام جهانی برود و در این بازی هم شروع خوبی داشت و در نیمه اول با یک گل از حریف پیش افتاد.

اما در دقیقه ۵۱ اشتباه مدافع استرالیا و خطای پنالتی باعث شد تا اکوادور با ضربه استوپینیان به گل مساوی برسد و سپس با گل دقیقه ۶۵ به پیروزی نزدیک شود و حریف را در خانه شکست دهد.

با این حال، هواداران استرالیا در پایان بازی بازیکنان را مورد تشویق قرار دادند و با آنها عکس یادگاری گرفتند.

نکته جالب اینکه آخرین باخت استرالیا در ملبورن سال ۲۰۱۷ بود و حالا آنها بعد از شش سال طعم باخت را چشیدند. البته که ناکامی تاریخی استرالیا در این شهر به سال ۱۹۹۷ و بازی با ایران برمی‌گردد.