بازگشت درخشان مهاجم سابق پرسپولیس
بازگشت درخشان مهاجم سابق پرسپولیس
تیم فوتبال سپاهان اصفهان با درخشش عیسی آل کثیر موفق شد مقابل صنعت نفت آبادان به برتری پرگل دست یابد.

به گزارش حاشیه ورزش  تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۴ بر یک تیم سپاهان به پایان رسید.

شاگردان «ژوزه مورایس» از همان ابتدا سوار بر بازی بودند و توانستند پنجمین برد متوالی خود را در لیگ برتر کسب کنند. عیسی آل کثیر که به تازگی توانسته قرارداد خود را با این باشگاه به ثبت برساند از ابتدا در ترکیب سپاهان بود.

مهاجم جدید سپاهان که تشنه گلزنی بود توانست در دقایق ۳۳ و ۵۰ دو مرتبه دروازه تیم سابق خود را باز کند و نقش پر رنگی در برتری ۴ بر یک طلایی پوشان دیار زاینده رود داشت.

جدا از عیسی آل کثیر که شاهد نمایش خوب او در اولین بازی رسمی با پیراهن سپاهان بودیم؛ نباید از درخشش آریا یوسفی هافبک ۲۱ ساله این تیم غافل بود.

یوسفی در دقیقه ۱۳ سازنده گل اول تیمش مقابل صنعت نفت آبادان بود و ۱۷ دقیقه بعد توانست گل دوم را وارد دروازه حریف کند و درخشش خیره کننده‌ای در نیمه اول داشت.

او با توجه به مدت زمانی که در این فصل برای سپاهان به میدان رفته توانسته در هر ۱۲ دقیقه یکبار برای طلایی پوشان گلزنی کند. یوسفی علاوه بر گلزنی در گل سازی هم نقش پر رنگی داشته و در رقابت‌های لیگ برتر ۲ پاس گل برای هم تیمی‌های خود فراهم ساخته است تا نشان دهد مورایس باید روی او بیش از پیش حساب باز کند.

دیدار بعدی سپاهان مقابل نساجی مازندران خواهد بود که باید دید شاگردان مورایس می‌توانند روند ۱۰۰ درصد پیروزی خود در لیگ برتر را حفظ کنند یا خیر.

منبع :مهرنیوز

  • منبع خبر : مهرنیوز