بازگشت دوباره علیرضا مختاری به پارادوومیدانی پس از محرومیت ۶ ماهه
بازگشت دوباره علیرضا مختاری به پارادوومیدانی پس از محرومیت ۶ ماهه
نایب قهرمان پارالمپیک توکیو که به دلیل انتشار پستی در فضای مجازی ۶ ماه محروم شده بود، با پایان دوره محرومیتش تمریناتش را برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین آغاز کرد.

به گزارش حاشیه ورزش ، علیرضا مختاری نایب قهرمان پارالمپیک توکیو به دلیل انتشار پستی علیه رییس انجمن و سرمربی پیشین دوومیدانی در فضای مجازی از تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به مدت ۶ ماه از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان برای شرکت در مسابقات داخلی و برون مرزی محروم شده بود اما با پایان محرومیتش در حال آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پارادوومیدانی است که اواخر اردیبهشت برای کسب مجوز ورود به بازیهای پاراآسیایی چین زیر نظر نماینده IPC برگزار خواهد شد.

مختاری درباره حضور دوباره خود در پارادوومیدانی گفت: هر چند ۶ ماه از شرکت در مسابقات داخلی و برون مرزی محروم بودم، اما در این مدت زیر نظر مربی‌ام تمرینات خود را پیگیری می‌کردم تا بعد از پایان محرومیت شانس حضور در تیم ملی را پیدا کنم. الان نیز در حال آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی هستم تا با ثبت رکورد ورودی تعیین شده از سوی کمیته ملی پارالمپیک، ضمن دعوت به تیم ملی مجوز شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین را نیز کسب کنم.

وی افزود: در پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه مدال نقره گرفتم و در مسابقات قهرمانی کشور تلاشم بر این است که در پرتاب وزنه ورودی کسب کنم، اما هدفم برای بازیهای پاراآسیایی چین حضور در هر دو ماده وزنه و دیسک است.

نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در پایان پیرامون این پرسش که آیا در این ۶ ماه از نظر بدنی و رکوردی با افت مواجه نشدید؟ خاطرنشان کرد: در ۶ ماه محرومیت سعی کردم تمرینات خود را متوقف نکنم و در کنار کار بدنسازی، پرتاب نیز انجام می‌دادم تا بهترین عملکرد را در مسابقات قهرمانی کشور داشته باشم، الان نیز شرایط خوبی برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی دارم.