بازگشت سرباز دفاعی فولاد با آغوش باز سرمربی
بازگشت سرباز دفاعی فولاد با آغوش باز سرمربی
عارف آقاسی پس از چند بازی دوری از ترکیب فولاد، در بازی با نفت مسجدسلیمان به میدان رفت.

به گزارش حاشیه ورزش

بعد از اتمام اولین اردوی تیم ملی ایران در سال جدید، علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با پیکان اعلام کرد که عارف آقاسی را برای ریکاوری ذهنی و بازگشت به شرایط ایده‌آل از ترکیب فولاد خارج کرده است.

همین امر هم باعث شد تا او بازی با پیکان، نساجی و گل‌گهر را از دست بدهد و جایی در لیست تیمش نداشته باشد. با این حال آقاسی پس از شرکت در تمرینات گروهی با نظر علیرضا منصوریان، بار دیگر وارد لیست بازی با نفت مسجدسلیمان شد و روی نیمکت قرار گرفت.

مدافع فولادی‌ها در نیمه دوم با توجه به مصدومیت محمدامین حزباوی در نیمه دوم وارد زمین شد و عملکرد مثبت و خوبی از خود به جا گذاشت. به خصوص اینکه منصوریان و کادرش حمایت ویژه‌ای از آقاسی هنگام بازی داشتند و با تشویق‌های پیاپی سعی در بازگرداندن این مدافع با تجربه به شرایط مسابقه داشتند.

سرمربی فولاد هم‌چنین در کنفرانس مطبوعاتی بعد از مسابقه اعلام کرد که رضایت کاملی از بازیکنان تعویضی‌اش، علی‌الخصوص عارف آقاسی داشته و از بازگشت درست این مدافع به شرایط بازی ابراز رضایت کرد. فولاد در هفت مسابقه اخیرش از زمان انتخاب علیرضا منصوریان موفق به ثبت ۴ کلین شیت شده است که آمار مثبت دفاعی این تیم را نشان می‌دهد.