بازگشت “نکونام” به اهواز با دلتنگی
بازگشت “نکونام” به اهواز با دلتنگی
در یکی از دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال جواد نکونام به مصاف تیم سابقش فولاد می رود

حاشیه ورزش : در روز پایانی هفته دوازدهم لیگ برتر، فولاد از ساعت ۱۷:۴۵ امروز شنبه در ورزشگاه خانگی خود از استقلال تهران میزبانی می کند، استقلالی که در لیگ بیست و سوم با جواد نکونام سرمربی سابق فولاد هم خوب بازی می کند و هم صدرنشین است.

به گزارش حاشیه ورزش، برعکس روند خوب این فصل استقلال، فولادی ها نتوانسته اند با توجه به انتظارات امتیاز بگیرند و کسب ۹ امتیاز و قرار داشتن در رده چهاردهم جدول باعث شد که مارتینس سرمربی اسپانیایی فولاد هم روز گذشته در نشست خبری پیش از این دیدار عنوان کند “فولادیم ولی شرایط بدی داریم.”

جدا از این که کسب سه امتیاز این بازی برای فولادی ها باعث می شود به آینده امیدوارتر شوند، برد این دیدار باتوجه به رویارویی آن ها با جواد نکونام و جدایی این مربی از فولاد با توجه به اختلاف نظرهایی که فصل گذشته بین او و باشگاه پیش آمد، به نوعی برای سرخ پوشان اهوازی حیثیتی بوده و اهمیت دوچندانی دارد.

باشگاه فولاد که بازی با استقلال را ویژه می داند برای این دیدار فراخوان زده تا حضور حداکثری هوادارانش را در ورزشگاه خانگی داشته باشد تا با حضور و انگیزه ای که به بازیکنان می‌دهند، بتوانند از سد سختِ تیم نکونام بگذرند.

در آخرین بازی های رو در روی این دو تیم، ۳ بار استقلال برنده شده و ۲ دیدار هم با تساوی به پایان رسیده است.

دیدار همسایه‌ها

همچنین استقلال خوزستان از ساعت ۱۵ امروز در دیداری خارج از خانه با نساجی دیدار می کند. بازی که برد در آن برای پورموسوی و شاگردانش از نان شب هم واجب تر است زیرا استقلال از ۱۱ بازی گذشته خود تنها موفق به کسب چهار امتیاز شده و قعر نشین است و اگر نتواند امروز از میدان بازی با نساجی با دست پر خارج نشود، مطمئنا شرایط این تیم سخت تر خواهد شد.

البته نساجی هم امسال وضعیت خوبی ندارد و اکنون با ۶ امتیاز در همسایگی استقلال در رده پانزدهم قرار دارد. باتوجه به انتقادهای اخیر نسبت به نوع نتیجه گیری مهدی رحمتی در نساجی، برد در این بازی برای این تیم نیز حیاتی است.

در آخرین بازی های رو در روی این دو تیم نیز، ۲ برد برای نساجی بوده و یک بازی را هم استقلال خوزستان برنده از زمین خارج شده است. در یک دیدار هم دو تیم به تساوی رضایت داده اند.

  • منبع خبر : ایسنا