بازیکنان نیان از بیرون تحت‌فشارند
بازیکنان نیان از بیرون تحت‌فشارند
حامد صمدی معتقد است بازیکنانش در تیم والیبال نیان‌الکترونیک توسط عوامل بیرونی تحت فشار قرار گرفته‌اند.

محمد مهدیزاده – به گزارش حاشیه ورزش حامد صمدی در خصوص شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل شهرداری گنبد اظهار کرد: در چهار بازی اخیر این بدترین عملکرد نیان بود و هیچ جای صحبت و دفاعی برای این بازی وجود ندارد.
وی افزود: برخی از کارشناسان به دلیل حضور موسوی، جلوه و بهبودی از نیان توقع بیشتری دارند. سرعتی‌زن نمی‌تواند بازی والیبال را ببرد و نتیجه بازی را تعیین نمی‌کند. سرعتی‌زن یک پست مکمل است. در سایر پست‌ها ضعف داریم و تا آن موقع باید با همین نفرات ادامه دهیم. با این نفرات فقط باید روی بازی‌هایی که توانایی پیروزی در خانه داریم متمرکز شویم تا در نیم‌فصل نیان تقویت شود.
سرمربی نیان الکترونیک خاطرنشان کرد: موسوی و جلوه نیز دیر به نیان اضافه شده و هنوز به شرایط آرمانی خود نرسیده‌اند. از چهار بازی نخست در سه بازی مهمان بودیم. هیچ تیمی نبوده که در ابتدای لیگ ۳ بازی در شهرهای شمالی داشته باشد. باید شرایط نیان را با شهرداری ارومیه و مس رفسنجان مقایسه کنید. شهرداری ارومیه به لحاظ مهره شرایط بهتری نسبت به ما دارد، اما نتایجی که کسب کرده به دلیل تشکیل دیرهنگام است. در دیدار با شهرداری گنبد عملکرد ضعیفی داشتیم و هیچ جای دفاع ندارد، اما منتقدان باید از شرایط کلی تیم آگاه باشند.
صمدی در خصوص بازی آتی تیمش مقابل گیتی‌پسند اضافه کرد: امیدوارم مقابل گیتی‌پسند نخستین برد خود را کسب کنیم. وقتی تیمی ۴ باخت ثبت می‌کند، شرایط روحی و روانی‌اش هم آشفته می‌شود و مدیریت کردن این موضوع نیز کمی سخت است. درست است که چند بازیکن با تجربه داریم، اما تعدادی بازیکنان جوان داریم که این شکست‌ها روی آنان تاثیر منفی می‌گذارد.
وی تصریح کرد: شاید گیتی‌پسند نفرات و مهره‌های سرشناسی در اختیار نداشته باشد، اما جزو تیم‌هایی است که تمرینات خود را زود آغاز کرده و مهره‌های مدنظرش را با توجه به بودجه باشگاه جذب کرده است. تمرینات بدنسازی و تاکتیکی خود را از روز نخست انجام داده و هماهنگی دارد. آنها بازیکنان باانگیزه‌ای مانند سردست دارند که در دیدار قبلی به تنهایی ۴۰ امتیاز کسب کرده است، البته برای این تیم برنامه داریم و برای برد به میدان می‌رویم.
سرمربی نیان الکترونیک در پاسخ به این سوال که تیمش چقدر زمان نیاز دارد تا به هماهنگی برسد، گفت: هماهنگی تیمی یک مسئله و مهره‌های تیم مسئله دیگر نیان است. هیچ بازیکن دیگری نمی‌توانستیم به جز بازیکنان موجود جذب کنیم. هماهنگی تیمی باید هفته‌های چهارم و پنجم شکل بگیرد، اما یک سری اشتباهات فردی وجود دارد که به هماهنگی تیمی ارتباطی ندارد.

  • نویسنده : محمد مهدیزاده