بازیکنان پرسپولیس با انتقاد از شرایط مالی: فقط وعده و وعید شنیده‌ایم
بازیکنان پرسپولیس با انتقاد از شرایط مالی: فقط وعده و وعید شنیده‌ایم

بازیکنان پرسپولیس با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به پرداخت نشدن مطالباتشان و عملی نشدن وعده‌های باشگاه اعتراض کردند. به گزارش حاشیه ورزش، بازیکنان پرسپولیس با انتشار متنی در صفحه شخصی خود مدیران باشگاه پرسپولیس را متهم کردند که به وعده‌های خود درباره مباحث مالی عمل نکرده‌اند. در این پیام آمده […]

بازیکنان پرسپولیس با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به پرداخت نشدن مطالباتشان و عملی نشدن وعده‌های باشگاه اعتراض کردند.

به گزارش حاشیه ورزش، بازیکنان پرسپولیس با انتشار متنی در صفحه شخصی خود مدیران باشگاه پرسپولیس را متهم کردند که به وعده‌های خود درباره مباحث مالی عمل نکرده‌اند.

در این پیام آمده است:

«در روزهای سخت و پرفشار لیگ، ما با قدرتی دوچندان تلاش کرده و می‌کنیم تا شما هواداران عزیز که همیشه حامی و پشتیبان ما بودید را خوشحال کنیم اما باید اقرار کرد که برخلاف همه وعده‌ها، به تعهداتی که داده شده عمل نشد. در همه این سال‌ها مدیران باشگاه با سبک و سیاق خود کار کردند اما بیشتر از همیشه جفا و ظلم در حق بازیکنان شد. وعده‌های توخالی بیشترین چیزی بود که در همه این مدت شنیدیم. تاریخ متاسفانه برای ما تکرار شده چراکه جز وعده و وعید چیزی نصیب ما نشد و بیشترین فشار به کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس وارد می‌شود و ما که فقط هواداران را کنار خود می‌بینیم دیگر نمی‌دانیم باید چه کنیم و گله خود را پیش چه کسی مطرح کنیم. منتظر آینده می‌مانیم.»