بازیکنان کلیدی در پست خط زن نداریم!
بازیکنان کلیدی در پست خط زن نداریم!
رئیس فدراسیون هندبال گفت: در قهرمانی مردان آسیا کار خیلی سختی داریم.

به گزارش حاشیه ورزش ، علیرضا پاکدل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک سال قبل پیگیر بودیم تا خلأ این رشته که عدم‌حضور اسپانسر ثابت و مشخص است را برطرف کنیم. این وعده و قول را هم به جامعه هندبال قبل از انتخاب شدنم داده بودم. کار سختی هم بود چون فدراسیون هندبال مشکلات متعددی داشت و بدهی‌هایی از قبل داشتیم. در دو سال اول در این موارد به ثبات رسیدیم. اسپانسرهای مقطعی هم داشتیم. حدود یک سال است که پیگیر اسپانسر بودیم. بدون هیاهو این مورد را هم از طریق اپراتورها و هم از بانک ها و موسسات دنبال کردیم.

وی افزود: در سه، چهار ماه گذشته جلساتمان با این شرکت جدی شد. ساعت ها جلسات مشترک داشتیم و با حسن نظری که این مجموعه داشتند و با توجه به ردپای این مجموعه در ورزش کشور، دوستان در کنار ما قرار گرفتند و امروز یکی از مشکلات و خلأهای هندبال رفع شد. این شرکت برای یک سال در کنار هندبال قرار گرفت و امیدواریم که این حضور تداوم یابد. تیم های ملی با این حضور در مسابقات آسیایی شرکت دهیم.

رئیس فدراسیون گفت: کم سابقه داشته که در طول یک سال این همه اعزام بین المللی داشته باشیم. در چند ماه منتهی به آخر سال، تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان دخترمان به مسابقات آسیایی انتخابی جهان اعزام می‌شوند. بحث عدالت میان دختران و پسران بود که محقق می‌شود. ما امیدواریم اگر به هندبال زنان توجه شود خیلی زودتر از چیزی که فکر می‌کردیم و در برنامه ها بود به جمع چهار تیم برسیم و امیدواریم به سکو برسیم.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: در هندبال ساحلی امسال نوجوانان و جوانان در قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند. تیم هندبال مردان دی در عربستان به مصاف رقبای آسیایی می‌رود. امشب تیم ملی به تورنمنت اسپانیا می‌رود. دو تورنمنت بین‌المللی خوزستان و یزد را هم در ماه جاری با تیم ملی گرجستان و عراق داریم. تلاش می‌کنیم در ماه آینده تورنمنت بین المللی زنان را نیز برای اولین بار در کشورمان برای آماده سازی تیم ملی جوانان و نوجوانان داشته باشیم. امیدوارم که به پیک کرونا و مشکلات آن نخوریم. هیچ رویدادی در آسیا نیست که هندبال ایران اعلام آمادگی نکرده باشد. امیدواریم این حضورها منجر به رشد هندبال شود. دغدغه ای هم که داشت مالی بود که از امروز رفع می‌شود.

وی گفت: کار ما در قهرمانی آسیا خیلی سخت است و به اعتقاد من سخت‌ترین گروه، گروه ماست چون در گروهی هستیم که عربستان میزبان حضور دارد و از همه ابزار و ظرفیت استفاده می‌کند و کار ما را سخت می‌کند. اگر اول گروه شویم کار راحت تری داریم اما اگر دوم گروه باشیم کار واقعا سختی خواهیم داشت. متاسفانه چندین بازیکن کلیدی در پست خط زن هم نداریم که یک آسیب خواهد بود اما امیدواریم با حضور بازیکنان حاضر اتفاق خوبی رقم بخورد.