بازیکنی که مورینیو او را بهتر از مسی و رونالدو دانست
بازیکنی که مورینیو او را بهتر از مسی و رونالدو دانست
سرمربی رم به ستایش از اسطوره فوتبال برزیل پرداخت و او را بهتر از مسی و رونالدو دانست.

به گزارش حاشیه ورزش  و به نقل از کوریره دلو اسپورت، ژوزه مورینیو یکی از پرافتخارترین و بهترین مربیان تاریخ فوتبال جهان است که در تیم‌های بزرگی مربیگری کرده است. او همچنین سابقه کار با بازیکنان بزرگی از جمله کریستیانو رونالدو را دارد.

آقای خاص بار دیگر درباره کریستیانو رونالدو و لیونل مسی که شاهد رقابت‌ها آنها در لالیگا بود صحبت کرد. او گفت: به نظرم آنها بازیکنان خوش‌شانسی بودند؛ چرا که از رقابت موجود بین همدیگر به‌خوبی استفاده کردند و انگیزه اضافی به دست آوردند. آنها با نگاه‌کردن به همدیگر سطح خود را بالا بردند. بعد از آنها بازیکنان بااستعداد دیگری ظهور کرده‌اند که می‌توانم نام آنها را هیولاهای کوچک بنامم.

او ادامه داد: ستاره‌های دیگری مثل نیمار، ام‌باپه و گریزمان برای رسیدن به سطح رونالدو و مسی باید انگیزه بسیار بالایی داشته باشند. این یک واقعیت است که متاسفانه دوران رونالدو و مسی هم به پایان خواهد رسید و همیشگی نخواهد بود. رونالدو و مسی ۱۵ سال در سطح بالایی با هم رقابت کردند اما اگر قرار باشد من از مهارت و نبوغ سخن به میان آورم به نظرم هیچ بازیکنی بهتر از رونالدو نازاریو نبود. او یک پدیده بود.

منبع :ایرنا

  • منبع خبر : ایرنا