بازیکنی که گالتیه بی‌صبرانه در انتظار بازگشت او است
بازیکنی که گالتیه بی‌صبرانه در انتظار بازگشت او است
سرمربی پاری سن ژرمن قبل از دیدار بزرگ برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد که تیمش در خط دفاعی مشکل دارد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از لوپاریزین، با وجود آن که پاری سن ژرمن در خط دفاعی خود سرخیو راموس و مارکینوش را دارد اما گالتیه از عملکرد خط دفاعی راضی نیست.

سرمربی پاری سن ژرمن بر این باور است که غیبت پرسنل کیمپمبه باعث شده است تا عملکرد تیمش در خط دفاعی خوب نباشد.

او گفت: کیمپمبه یکی از ستون‌های اصلی تیم است و در غیاب او اقتدار لازم را در خط دفاعی نداشته‌ایم. انتظار می‌رود که این بازیکن ۸ تا ۱۰ روز دیگر در شرایط بازی قرار گیرد. ما بی‌صبرانه منتظر بازگشت این بازیکن هستیم البته نگران دیدار با بایرن مونیخ نیستم و امیدوارم که تا آن زمان مشکلات ما در خط دفاعی برطرف شود.

سرمربی پاری سن ژرمن ادامه داد: بدون شک باید اعتراف کنم که از عملکرد خط دفاعی راضی نیستم. پاری سن ژرمن در غیاب کیمپمبه بسیار متضرر شد. او یک رهبر در زمین است و بازیکن بسیار تاثیرگذاری است. این بازیکن سرعت و قدرت بالایی دارد و در بازی‌سازی از خط دفاعی بسیار خوب کار می‌کند.

کیمپمبه به خاطر آسیب دیدگی جام جهانی ۲۰۲۲ را هم از دست داد و نتوانست برای تیم ملی فوتبال فرانسه به میدان رود. او هم توانایی بازی در سمت چپ و هم به عنوان مدافع میانی را دارد.

پاری سن ژرمن در حساس‌ترین بازی خود در فصل جاری ۱۴ فوریه میزبان بایرن مونیخ در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و در ۸ مارس هم باید در آلیانس آره‌نا دیدار برگشت را برگزار کند.

تیم پاریسی سخت به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست و در صورتی که نتواند به این ماموریت خود برسد بسیار بعید است که گالتیه در تیم باقی بماند.