بازیکن باتجربه والیبال اسلوونی از تیم ملی خداحافظی کرد
بازیکن باتجربه والیبال اسلوونی از تیم ملی خداحافظی کرد

میتیا گاسپارینی بازیکن باتجربه و معروف اسلوونی از تیم ملی این کشور خداحافظی کرد. به گزارش حاشیه ورزش، میتیا گاسپارینی ملی‌پوش باتجربه تیم ملی والیبال اسلوونی که در مسابقات قهرمانی اروپا دو مدال را برای تیمش کسب کرده بود به تازگی اعلام کرده که از تیم ملی والیبال این کشور خداحافظی می کند. این کناره‌گیری […]

میتیا گاسپارینی بازیکن باتجربه و معروف اسلوونی از تیم ملی این کشور خداحافظی کرد.

به گزارش حاشیه ورزش، میتیا گاسپارینی ملی‌پوش باتجربه تیم ملی والیبال اسلوونی که در مسابقات قهرمانی اروپا دو مدال را برای تیمش کسب کرده بود به تازگی اعلام کرده که از تیم ملی والیبال این کشور خداحافظی می کند.

این کناره‌گیری از تیم ملی درحالی است که این ملی پوش برای تیمش ۲۰۶ بازی را انجام داده و اکنون در سن ۳۷ سالگی قرار دارد.

میتیا گاسپارینی یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی والیبال اسلوونی بوده که در مسابقات قهرمانی اروپا (۲۰۱۵، ۲۰۱۹) دو مدال نقره برای تیمش به دست آورد.

گاسپارینی در تیم ملی والیبال اسلوونی از سال ۲۰۰۵ بازی کرده و در مجموع ۲۰۶ بازی انجام داده که بیشترین بازی در تاریخ این کشور محسوب می‌شود.

این بازیکن تیم ملی اسلوونی آخرین بازی خود را در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ انجام داد و موفق شد با اسلوونی در این مسابقات نتایج خوبی را کسب کند. پس از بازگشت تیم ملی اسلوونی میتیا گاسپارینی از تیم ملی خداحافظی کرد.