بازیکن ۱۷ میلیاردی پرسپولیس مشخص شد
بازیکن ۱۷ میلیاردی پرسپولیس مشخص شد
شهریاری، رئیس هیئت مدیره پرسپولیس، با تأیید حرف‌های درویش گفته است: قرارداد آقای بیرانوند از پارسال تا امسال کمتر شده است.

به گزارش حاشیه ورزشی  قرارداد ثانویه علیرضا بیرانوند با پرسپولیس بعد از فسخ، یکی از جنجالی‌ترین و البته مناقشه‌برانگیزترین مسائل نقل و انتقالات ایران بوده است. جایی که او قرارداد ۱۸ میلیاردی فصل گذشته خود با پرسپولیس را فسخ کرد و در حالی که صحبت از پیشنهاد ۹۰ میلیاردی استقلال برای دو فصل بود، راهی مذاکره با مدیران این باشگاه شد.

اما در نهایت بیرانوند به پرسپولیس بازگشت و لحظاتی بعد از امضای قرارداد جدید با پرسپولیس، رضا درویش اعلام کرد که مبلغ قرارداد جدید او کمتر از فصل گذشته است.

حالا حسین شهریاری، رئیس هیئت مدیره پرسپولیس، با تأیید حرف‌های درویش گفته است: قرارداد آقای بیرانوند از پارسال تا امسال کمتر شده است.

او در پاسخ به منتقدان که اعتقاد دارند چنین اتفاقی عملا ممکن نیست، توضیح داده: راه دیگری ندارد. چرا جور درنیاید؟ شما شفافیت باشگاه را ببینید. من با آقای بیرانوند مفصل صحبت کردم.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس با اشاره به رقم دقیق قرارداد گفته: ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است و خود سازمان لیگ یک آپشن ۲۰ درصدی هم روی آن می‌گذارد که در مجموع ۱۷ میلیون و خرده‌ای می‌شود.

منبع :همشهری آنلاین 

  • منبع خبر : همشهری آنلاین