بازی‌های تدارکاتی بیشتری در برنامه داریم
بازی‌های تدارکاتی بیشتری در برنامه داریم
وحید رضایی گفت: نتایج دیدارهای تدارکاتی ترکیه قابل قبول بود هر چند که رضایت کامل از بازیکنان نداریم.

مربی تیم ملی واترپلو در گفت و گو با  حاشیه ورزش ، بعد از بازگشت از دیدارهای تدارکاتی ترکیه اظهار کرد: همه بازیکنان از جهت آسیب دیدگی و ویروس کرونا صحیح و سلامت بازگشتند که این برای ما خیلی مهم بود. در این شرایط مسافرت رفتن و مسابقه دادن کار سختی است اما خداراشکر صحیح و سلامت رفتیم و بازگشتیم.

رضایی در خصوص ادامه تمرینات تیم ملی واترپلو افزود: بازیکنان چند روزی استراحت می‌کنند. چیریچ هم به خاطر فوت پدرش برای انجام مراسم از ترکیه به صربستان رفت. بعد از بازگشت او به ایران جلسه ای با حضور بازیکنان و مسئولان فدراسیون خواهیم داشت تا برنامه جدی تیم ملی را برای مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی شروع کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی باز هم دیدارهای تدارکاتی خواهد داشت گفت: بله حتما. رضوانی اراده قوی دارد که تدارکاتی بهتر از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ داشته باشد و این را گفته است اما هنوز مقصدها و تیم‌ها دقیق و مکتوب تعیین نشده است.

مربی تیم ملی واترپلو گفت: احتمالا یکی از ارتباط‌های ما همین تیم انکای ترکیه و تیم ملی ترکیه خواهد بود چون به لحاظ رفت و آمد و گرفتن ویزا برای ما راحت تر است و هم اینکه آنها هم استقبال کردند. آنها دیدند که تیم ما در سطحی هست که بتوانند با آن رقابت کنند. اگر تیم ضعیف باشد رغبتی نشان نمی‌دهند اما تیمی که چلنج نزدیکی با آن دارند برایشان مفید است.

رضایی در ادامه گفت: رضوانی هم اکنون از آنها دعوت کرده است که به پاس این اردو میزبان این تیم در تهران باشیم و احتمالا این اتفاق به زودی خواهد افتاد. یکی از ارتباط‌های ما برای دیدارهای تدارکاتی همین تیم خواهد بود و اگر بتوانیم با حریفان آسیایی هم بازی‌هایی داشته باشیم خوب خواهد شد.

مربی تیم ملی واترپلو در خصوص دیدارهای تدارکاتی با تیم انکا ترکیه گفت: ۹ بازی و تمرینات مشترک با این تیم انجام دادیم که خداراشکر ۵ بازی را پیروز شدیم و ۲ تساوی و ۲ باخت هم داشتیم. نتایج قابل قبول بود هرچند که رضایت کامل از بازیکنان نداریم. البته می‌دانیم که دو سالی است که آنها هیچ مسابقه‌ای ندادند و هیچ بازی نداشتند. رضایت از تیم با توجه به میزان تمرینات و دور بودن از مسابقات جدی قابل قبول است اما توقعات ما هنوز برآورده نشده است.

وی در خصوص سطح تیم انکا ترکیه اظهار کرد: تیم انکا در سال‌های اخیر در همه رشته‌های ورزشی خصوصا رشته‌های آبی خیلی قوی عمل کرده و قهرمانان و ورزشکاران خوبی را پرورش داده است. این تیم در سه سال اخیر قهرمان لیگ شده و اکنون هم بازیکنان این تیم برای مقدماتی قهرمانی اروپا آماده می‌شوند.

رضایی افزود: بیش از ۱۰ نفر از بازیکنان تیم انکا ملی‌پوش بودند و نفرات اصلی تیم ملی ترکیه را تشکیل می‌دهند. انکا تیم قوی و خوبی بود که بازیکنانش فیزیکی بازی می‌کنند و برای تیم ما تداعی تیم قزاقستان را دارد. آنها مقداری تمایل به خشونت دارند که در این شرایط برای بازیکنان ما تجربه خوبی است تا بتوانند با تکنیک و به صورت فنی پاسخ این خشونت‌ها را در آب بدهند.