بازی با تیم‌های رده پایین برای موفقیت در جام ملت‌ها کافی است
بازی با تیم‌های رده پایین برای موفقیت در جام ملت‌ها کافی است
تیم ملی فوتبال کشورمان در فیفادی سپتامبر نیز از لحاظ کیفیت حریفان تدارکاتی شرایط مطلوبی ندارد.

به گزارش حاشیه ورزش  در شرایطی که کمتر از ۵ ماه تا آغاز جام ملت‌های آسیا زمان باقی مانده است، تیم‌های حاضر در این مسابقات در حال تدارک برنامه‌های آماده‌سازی خود هستند.

در این میان تیم ملی کشورمان به عنوان تیم دوم رنکینگ قاره کهن که در جایگاه ۲۲ فیفا قرار گرفته است، در فیفادی سپتامبر که از چهارم تا دوازدهم این ماه( ۱۳ تا ۲۱ شهریور) ادامه دارد، ششمین و هفتمین دیدارش از زمان انتخاب امیر قلعه‌نویی را برگزار خواهد کرد. ایران ۱۶ شهریور در ورزشگاه هریستو بوتف شهر پلودیف میهمان بلغارستان (تیم ۷۷ رنکینگ فیفا و ۳۷ اروپا) می‌رود و ۲۱ شهریور نیز در تهران از آنگولا(تیم ۱۱۶ فیفا و ۲۷ قاره آفریقا) میزبانی می‌کند.

البته بازهم مانند بسیاری از فیفادی‌های قبلی تیم ملی از لحاظ قدرت حریفان تدارکاتی‌اش به نسبت سایر رقبای خود در آسیا شرایط مطلوبی ندارد. هرچند شرایط سخت اقتصادی فدراسیون فوتبال و تحریم‌هایی که علیه کشورمان وجود دارد، در انتخاب حریفان تدارکاتی بی‌تاثیر نیست اما باید این نکته را نیز در نظر گرفت انتخاب نشدن تیم‌های مناسب برخلاف سایر رقبا برای شاگردان قلعه‌نویی، ممکن است منجر به ناکامی مجدد فوتبال کشورمان در معتبرترین رویداد این قاره شود.

منبع :مشرق 

  • منبع خبر : مشرق