بازی بیرانوند برای پول بیشتر؛ قرارداد جدید در راه است؟
بازی بیرانوند برای پول بیشتر؛ قرارداد جدید در راه است؟
 احتمال دارد علیرضا بیرانوند که قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده بار دیگر با این تیم به توافق مالی جدیدی دست پیدا کند و فسخ قراردادش هم در همین راستا بوده است و خبری از حضور او در استقلال نخواهد بود

به گزارش حاشیه ورزش

احتمال دارد علیرضا بیرانوند که قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده بار دیگر با این تیم به توافق مالی جدیدی دست پیدا کند و فسخ قراردادش هم در همین راستا بوده است و خبری از حضور او در استقلال نخواهد بود.

جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، غیرقابل پیش‌بینی‌ترین اتفاقی بود که می‌توانست رخ دهد. دروازه‌بانی که پس از عملکرد ناموفق در فوتبال اروپا و البته تیم‌های درجه چندم پرتغالی و بلژیکی درنهایت به پرسپولیس بازگشت. این‌طور به نظر می‌رسید که بیرانوند دیگر نتواند همان دروازه‌بان سه چهار سال پیش شود؛ اما او در پرسپولیس احیا شد و توانست یکی از عوامل ۲ قهرمانی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی باشد.

اقدام عجیب بیرانوند در فسخ قرارداد با پرسپولیس که صبح امروز انجام داد باعث حیرت هواداران این تیم شد. گفته می‌شود بیرانوند از استقلال پیشنهاد دارد و دلیل فسخ قرارداد او با پرسپولیس هم همین موضوع بوده است؛ اما بااین‌وجود بعید به نظر می‌رسد این انتقال انجام شود؛ چراکه سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد که این باشگاه مذاکره‌ای با بیرانوند نداشته‌ است و شایعه پیشنهاد ۹۰ میلیاردی به این دروازه‌بان واقعیت ندارد. وی گفت:«وقتی ملاقاتی صورت نگرفته است، طبیعتا پیشنهاد ۹۵ میلیاردی نیز در کار نیست و چنین پیشنهادی مطرح نشده است.»

با توجه به اینکه فسخ یک‌طرفه بازیکنان باید در شرایط خاصی انجام شود به‌احتمال فراوان کمیته تعیین وضعیت حق را به بیرانوند نمی‌دهد و این دروازه‌بان نخواهد توانست قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کند. به نظر می‌رسد بیرانوند با علم به این موضوع اقدام به فسخ یک‌طرفه قراردادش کرده است. مهمترین دلیلی که او چنین کاری انجام داده می‌تواند بستن قرارداد جدید با پرسپولیس باشد.

بازی بیرانوند برای پول بیشتر؛ قرارداد جدید درراه است؟

در چنین شرایطی یک‌بار دیگر مشخص شد تعیین سقف بودجه برای تیم‌های لیگ برتری پروژه‌ای شکست‌خورده است و تیم‌ها تلاش می‌کنند به هر نحو ممکن در جذب بازیکنان اسم‌ورسم‌دار از یکدیگر سبقت بگیرند. در حال حاضر پرسپولیسی‌ها در نقل‌اونتقالات عملکرد ضعیف‌تری نسبت به رقبای خود داشته‌اند و تاکنون تنها شهاب زاهدی را خدمت گرفته‌اند. از طرفی احتمال جدایی میلاد سرلک و سعید صادقی از این تیم هم وجود دارد و همه این اتفاقات می‌تواند اهرم فشاری باشد برای بالا رفتن مبلغ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس.

وقتی رقم عجیب ۹۵ میلیارد تومان مطرح می‌شود مدیران پرسپولیس مجبور خواهند شد حداقل با نیمی از این عدد با بیرانوند به توافق برسند؛ آن هم در شرایطی که رقم قرارداد او با پرسپولیس برای فصل آینده ۱۵ میلیارد تومان بوده است. در فضای فوتبالی کشور که به‌شدت تحت تاثیر میل هواداران است برخی بازیکنان از این فضا به نفع خودشان استفاده می‌کنند و هر مدیری که مقابل این جریان بایستد درنهایت محکوم‌به شکست خواهد بود.