بازی در برابر تیم‌های توخل همیشه سخت است
بازی در برابر تیم‌های توخل همیشه سخت است
هافبک بلژیکی منچسترسیتی عنوان کرد همیشه بازی برابر تیم‌های تحت هدایت توماس توخل سخت است.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از استار، در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی که در ۱۱ دیدار اخیر خود در لیگ برتر به پیروزی رسیده بود به مصاف چلسی رفت. این دیدار، تکرار فینال لیگ قهرمانان در فصل قبل بود که در آن دیدار چلسی با یک گل برنده شده بود. ولی در این دیدار سیتی با گل کوین دی بروین توانست برنده از زمین خارج شود.

کوین دی بروین بعد از این دیدار گفت: خوشحالم توانستم گل مهمی برای تیمم به ثمر برسانم. هیچ گزینه‌ای برای پاس دادن پیدا نکردم، اما فاصله کمی بین مدافعان دیدم، به همین دلیل به آن منطقه شوت زدم که جواب داد. بازی با چلسی و در واقع بازی با تیم‌های تحت هدایت توخل همیشه سخت است، در زمان کونته هم همین‌طور بود. ایجاد پنج موقعیت ۱۰۰ درصدی در برابر آن‌ها غیرممکن است. گاهی لازم است صبور باشید. هر دو تیم مشکلات زیادی با کرونا و مصدومیت داشتند، برد مهمی بود و باید همین مسیر را ادامه داد.

در طرف مقابل توماس توخل گفت: ما به خاطر یک اشتباه فردی در یک موقعیت شکست خوردیم. از نظر نگرش، قاطعیت و دفاع، خوشحالم که به حریف اجازه ندادیم موقعیت‌های بزرگ و پاس‌های خطرناک درون محوطه جریمه ایجاد کند. با چنین بازی می‌توانستند بازی را با گل‌های بیش‌تری ببرند. اگر لحظه را بهتر احساس می‌کردیم و دقیق‌تر عمل می‌کردیم، می‌توانستیم حداقل مساوی بگیریم. در نیمه اول ۸ یا ۹ موقعیت داشتیم. آن‌ها خیلی زود و راحت توپ‌ها را از دست دادند، تصمیمات اشتباه گرفتند که در مسابقاتی در این سطح غیرقابل قبول است.

در ادامه این رقابت‌ها امروز یک‌شنبه ۲۶ دی چند دیدار برگزار می‌شود که در یکی از بازی‌ها لیورپول باید برابر برنتفورد به میدان برود و در داربی شمال لندن نیز دو تیم آرسنال و تاتنهام قرار بود برابر هم به میدان بروند که این دیدار به تعویق افتاد.