بازی زیرنظر گواردیولا را هرگز فراموشش نخواهم کرد
بازی زیرنظر گواردیولا را هرگز فراموشش نخواهم کرد
هافبک جدید بارسلونا از هواداران منچسترسیتی و هم‌تیمی‌هایش خداحافظی کرد و از پپ گواردیولا تمجید ویژه‌ای کرد.

به گزارش حاشیه ورزش ، ایلکای گوندوگان که سرانجام به هفت فصل حضورش در منچسترسیتی که همراه با کسب 14 عنوان قهرمانی بود، پایان داد و امروز (دوشنبه) با امضای قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم به بارسلونا پیوست، به سایت رسمی باشگاه من‌سیتی گفت: منچسترسیتی باعث شد به تمام رؤیاهایم جامه عمل بپوشانم و برای همیشه از فرصتی که این باشگاه در اختیار من گذاشت، سپاسگزار خواهم بود. من منچسترسیتی را همیشه در قلبم خواهم داشت. یکبار آبی، همیشه آبی.

وی افزود: بابت اینکه هفت سال گذشته بخشی از منچسترسیتی بودم، افتخار می‌کنم و این برایم لذت‌بخش بود. من خوش شانس بودم که چنین چیزی را تجربه کردم. من‌سیتی خانه من بوده و احساس می‌کنم که عضوی از این خانواده خیلی خاص بودم. من خوش‌شانس بودم که لحظات فراموش‌نشدنی را در زمان حضورم در منچسترسیتی تجربه کردم.
این هافبک آلمانی تصریح کرد: کاپیتان بودن در این فصل فوق‌العاده (اشاره به فصل 23-2022 که با سه‌گانه قهرمانی همراه شد) بزرگترین تجربه دوران حرفه‌ای من بوده است. پیش از هر چیز می‌خواهم از پپ گواردیولا تشکر کنم. بازی زیرنظر پپ و یادگیری از او برای این مدت طولانی چیزی است که هرگز فراموشش نخواهم کرد.

گوندوگان 32 ساله در پایان خاطرنشان کرد:همچنین می‌خواهم از هم‌تیمی‌هایم، هم‌تیمی‌های قبلی و فعلی‌ام، که همگی نقش ویژه‌ای در شگفت‌انگیز کردن زمان حضورم در این تیم نقش داشتند، تشکر کنم. می‌خواهم از هواداران باورنکردنی من‌سیتی تشکر کنم. آنها از لحظه ورودم به این تیم از من حمایت کردند و واقعاً مدیون آنها هستند.

باشگاه منچسترسیتی با باشگاه چلسی برسر جذب متئو کواچیچ به توافق رسیده و این هافبک کروات جانشین گوندوگان خواهد شد.
منبع : خبرگزاری تسنیم