بازی کردن در سپاهان نیاز به صبوری زیاد دارد
بازی کردن در سپاهان نیاز به صبوری زیاد دارد
سرمربی سپاهان در پاسخ به بازی ندادن به نیما میرزازاد می‌گوید در سپاهان بازی کردن نیاز به صبوری دارد تا شانس به بازیکنان برسد.

به گزارش حاشیه ورزش ، محرم نویدکیا یک‌شنبه شب پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل شهید اورکی اسلامشهر اظهار کرد: در جام حذفی همیشه بازی‌ها سخت است و تیم‌ها انگیزه خیلی زیادی دارند و می‌خواهند خودشان را نشان دهند. تیم حریف واقعا خوب بازی کرد و باید به آن‌ها تبریک بگوییم. بازی دست ما بود اما موقعیت‌های خیلی خوبی نتوانستیم درست کنیم چون فشردگی خط دفاع حریف زیاد بود اما این‌ها دلیل نمی‌شود و باید بهتر کار می‌کردیم و در هجوم بهتر باشیم. در نیمه اول کم‌تر شوت زدیم و در نیمه دوم کمی بهتر شد. در کل از لحاظ موقعیتی نتوانستیم خوب باشیم.

او درباره استفاده سپاهان از حجت صدقی، دروازه‌بان سوم این تیم و استفاده نکردن از نیما میرزازاد گفت: نیما میرزازاد را برای آینده سپاهان جذب کردیم چون دروازه‌بان خیلی خوبی است. در سپاهان بازی کردن نیاز به صبوری دارد تا این شانس به بازیکنان برسد. من دلم می‌خواست به خاطر این‌که صدقی یک سال این‌جاست به او فرصت دهم اما میرزازاد هم دروازه‌بان بسیار خوبی است و به او شانس خواهد رسید.

هم‌چنین محمد مولانیا، مربی شهید اورکی اسلامشهر عنوان کرد: سپاهان یکی از بهترین تیم‌های ایران است اما من از همین‌جا دست تمام بازیکنان تیم‌مان را می‌بوسم چون جانانه تلاش کردند و من لذت بردم. جایگاه بچه‌های ما اینجا نیست و امیدوارم اتفاق خوبی برای تیم بیفتد. کار سختی پیش‌رو داریم اما تیم‌مان جوان و یک دست است. ما هیچ‌وقت زیر توپ نمی‌زنیم و ضد فوتبال بازی نمی‌کنیم و متاسفم که در این بازی سرمربی تیم‌مان غایب بود. روی صحنه گل هم فکر می‌کنم بازیکن سپاهان در موقعیت آفساید بود. با روندی که وجود داشت فکر می‌کنم می‌توانستیم بازی را به ضربات پنالتی بکشانیم اما در نهایت بازی خوبی بود.