باشگاه ستارگان هنر ایران شناسنامه دار می شود
باشگاه ستارگان هنر ایران شناسنامه دار می شود
آیین افتتاحیه رسمی باشگاه ستارگان هنر ایران همزمان با ارائه طرح برگزاری جام چندجانبه هنرمندان کشور برگزار و این باشگاه به جمع باشگاه های شناسنامه دار خواهد پیوست.

حاشیه ورزش : مجید خروشی– معاون باشگاه هماهنگی ستارگان هنر ایران با اعلام این خبر وبا اشاره به حضور جمع کثیری از هنرمندان کشور در زمینه موسیقی ، تاتر و سینما در جمع این باشگاه گفت: باشگاه ستارگان هنر ایران با هدف فعالیت‌های خیریه و عام‌المنفعه، ایجاد شور و نشاط در خانواده فرهنگ و هنر استان تشکیل شد.‌ این مجموعه از سال ۷۹ فعالیت خود را با حضور ۳۵ عضو آغاز و در سال ۹۲ و ۹۴ با تغییرات اسمی روبرو شد که در نهایت به نام ستارگان هنر ایران ، پا به عرصه ورزش گذاشت.
سید محمد علی میر احمدی افزود: در این باشگاه هنرمندان رشته‌های متفاوت از شهرهای مختلف استان در کنار برخی چهره‌های ملی هنری و ورزشی کشور، زیر نظر مربیان اسبق تیم ملی فعالیت می کنند.
وی تصریح کرد: بستر و زیر ساخت های باشگاه ورزشی فرهنگی هنرمندان تحت عنوان ستارگان هنر ایران فراهم شده و به زودی شرایط عضویت و صدور کارت های هوادران را اطلاع رسانی می کنیم.
وی اضافه کرد: بنا نداریم تیمی حرفه ای در فوتبال راه اندازی کنیم چون معتقدیم حرفه ای گری شرایط ویژه و خاصی را طلب می می کند که ما به دنبال آن نیستیم
میر احمدی گفت: ما در سال ۱۴۰۰ مصمم هستیم شروع جدی فعالیت‌های باشگاه را از سر بگیریم و با افتتاحیه رسمی باشگاه همزمان با ارایه طرح برگزاری جام چندجانبه هنرمندان کشور فعالیت جدی در این زمینه را پایه گذاری کنیم.
وی یادآور شد: هم اکنون بیش از ۵۰ نفر از هنرمندان به صورت رسمی و سازمان یافته در ترکیب تیم فوتبال و والیبال به صورت خود جوش و دلی عضویت دارند و همچنین بیش تز ۵۰هزارهوادار از این تیم ها حمایت می کنند
معاون باشگاه هماهنگی ستارگان هنر ایران تاکیدکرد: در صدد هستیم بستر و زیر ساخت های رسمی شدن باشگاه را تدوین تا بتوانیم در راستای جامعه هدف که امور خیریه و عام المنفعه است حرکت کیم .
وی همچنین از راه اندازی و فعایت وب سایت عضو گیری هواداران باشگاه خبر داد و گفت: هیچ محدودیت سنی و جنسیتی برای عضویت هواداران وجود ندارد.
وی در این گفت و گو به اعزام تیم هنرمندان برای برگزاری چند دیدار دوستانه به ترکیه خبر داد و گفت: در صدد هسیتیم چند دیدار دوستانه خیرخواهانه و عام المنعه با تیم بشکتاش و پیشکسوتان فوتبال ترکیه برگزار کنیم..
وی افزود: متاسفانه به دلیل شرایط بد اقتصادی و اپیدمی کرونا، هنوز نتوانسته‌ایم حامی جدی برای این مجموعه جذب کنیم. البته دوستانی در این زمینه به کمک ما آمده‌اند.
وی اضافه کرد: علاوه بر تیم فوتبال آقایان ما تیم والیبال را نیز تشکیل دادیم و فعالیت های خوبی در این زمیتنه آغاز شده است.
تیم داری بانوان
مشاور نفت پاسارگاد در باره عضویت و فعالیت بانوان، یادآور شد: باشگاه هنرمندان عضویت و فعالیت بانوان را به‌صورت جدی پیگیری می‌کند. اما با توجه به محدودیت های سفر های خارجی و برون مرزی فعلا برای تیم داری بانوان اقدامی جدی صورت نگرفته است.
میر احمدی درمورد نحوه برگزاری تمرینات و مسابقات با توجه به شرایط اپیدمی کرونا گفت: تمام تمرینات تیم فوتبال هنرمندان را با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و هماهنگی و اخذ مجوز از دستگاه‌های زیربط جهت آماده‌سازی انجام خواهد شد.
معاون باشگاه هماهنگی ستارگان هنر ایران گفت: بدون شک مردم قدرشناس کشورم ایران، پاسخ این بزرگی را بزرگانه خواهند داد. قرار است به همت باشگاه فرهنگی، ورزشی هنرمندان ایران در پاسداشت مقام شهدای سلامت و ارج نهادن به زحمات و از خودگذشتگی کادر محترم درمان و خانواده بزرگ سلامت کشور در قالب جام چندجانبه تیم‌های فوتبال هنرمندان کشور با بازی‌های دوستانه و عام المنفعه در مقابل هم، از تلفیق هنر و ورزش زمینه‌ای برای قدردانی از این عزیزان فراهم کند.

  • نویسنده : مجید خروشی