باقری گفت: بهانه‌ای نداریم و تلاش می‌کنیم بازی بعد را ببریم معلوم نیست دیاباته می‌آید یا نه
باقری گفت: بهانه‌ای نداریم و تلاش می‌کنیم بازی بعد را ببریم معلوم نیست دیاباته می‌آید یا نه
مربی پرسپولیس می‌گوید فولاد تیم قدرتمندی بود اما این مساله بهانه‌ای برای کسب نکردن سه امتیاز در مصاف با این تیم نیست

به گزارش حاشیه ورزش، پرسپولیس و فولاد از هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به تساوی یک بر یک دست یافتند.

کریم باقری، مربی پرسپولیس در غیاب یحیی گل محمدی که در این بازی محروم بود، در نشست خبری حاضر شد و گفت: بازی سختی را داشتیم. قبل از بازی هم صحبت کرده بودیم و پیش بینی کردیم که بازی سختی شود. فولاد تیم خوبی است. مربیان و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد. فکر می‌کنم در این بازی‌ها باید از تک موقعیت‌ها بهره ببرید. ما این فرصت را داشتیم که به گل برسیم و سه امتیاز را بگیریم. متاسفانه این اتفاق رخ نداد و تمرکزمان را روی بازی بعد می‌گذاریم. همه تیم‌ها قوی شدند و بازیکنان خوبی در اختیار گرفتند. این بهانه‌ای برای ما نیست و تلاش می‌کنیم در بازی بعد سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی پرسپولیس درباره جذب شیخ دیاباته و احتمال جدایی شرزود تمیروف به علت قرار گرفتن در لیست مازاد تیم گفت: اگر بازیکن مازاد بود که جزو تیم نبود. تا این لحظه چنین چیزی مطرح نیست و او جزو بازیکنان ما است. اگر قرار بر جدایی باشد، باشگاه تصمیم می‌گیرد. اگر جایگزینی هم وجود داشته باشد، انجام می‌شود. من دیاباته را از مطبوعات شنیدم و معلوم نیست که بتواند به پرسپولیس بیاید یا خیر.

وی درباره ناراحتی هواداران از نتایج پرسپولیس در دو هفته ابتدایی گفت: نمی‌توانم آینده را پیش بینی کنم اما تلاش می‌کنیم بازی به بازی نتایج بهتری بگیرم. خوشحالم که بعد از چند وقت تماشاگران در استادیوم و کنار تیم بودند. هواداران از تیمی مانند پرسپولیس برد می خواستند و تلاش می کنیم این اتفاق برای طرفداران ما رخ دهد.

باقری درباره حمله اشخاص غیر فوتبالی به چهره‌های فوتبالی از جمله علی کریمی گفت: من هم از اتفاقات اخیر ناراحت هستم. هر کسی نظرش را می‌گوید، دلیل بر این نیست که کسی به او توهین کنند. علی کریمی یکی از مفاخر فوتبال و ورزش ما است. او نظرش را گفته و دلیل نمی‌شود که آقایی پای منبر بنشیند و به او توهین کند. به نوبه خودم فکر نمی‌کنم کار خوبی باشد.

مربی پرسپولیس درباره شفاف سازی در زمینه قرارداد فوتبالیست‌ها گفت: فکر می‌کنم بهتر است آقای اشرف توضیح دهد. من در جریان نیستم. همه جای دنیا هزینه می‌کنند و تیم‌ها بالاتر و پایین‌تر دارند. اینکه استقلال چنین مبلغی هزینه کرده، دلیل خوبی نیست که ما هم این همه هزینه کنیم. باشگاه تلاش خود را کرده بازیکنان مدنظر را جذب کند. تلاش می‌کنیم دومین بازیکن خارجی را هم جذب کنیم.

وی ادامه داد: شفاف سازی وقتی است که همه فوتبال باید هزینه‌های خود را اعلام کنند. این مساله نباید فقط شامل بازیکنان و مربیان باشد. باید فدراسیون فوتبال و مدیران هم دریافتی خود را اعلام کنند و اینطور نشود که بگویند چرا این مربی این همه گرفته است؟

باقری درباره پررنگ تر شدن نقش خود در تمرینات و بازی های تیم گفت: من همیشه کنار تیم هستم. چون امسال تغییراتی در کادرفنی داشتیم، برای اینکه بقیه راه بیفتند، ما بیشتر صحبت می‌کنیم. بقیه دوستان هم تلاش می‌کنند که اتفاقات خوبی رخ دهد.