بالانشینان والیبال بردند
بالانشینان والیبال بردند
هفته هجدهم لیگ برتر والیبال مردان با پیروزی سه تیم برتر جدول رده‌بندی به پایان رسید.

به گزارش حاشیه ورزش ، هفته هجدهم لیگ برتر والیبال مردان یکشنبه، ۲۵ دی با هفت دیدار در شهرهای اردکان، تهران، گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل و رفسنجان پیگیری شد.

لبنیات هراز آمل که صدرنشین مسابقات است امروز در سالن پیامبر اعظم میزبان سایپا تهران بود. پیش از شروع این دیدار از عادل غلامی ملی‌پوش سابق ایران که به تازگی خداحافظی کرده است، تقدیر شد.

شاگردان بهروز عطایی در آمل در رویارویی با تیم سیزدهم جدول رده‌بندی کار دشواری پیش رو داشتند و در نهایت سه بر دو (۲۵ بر ۱۹، ۲۱ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۵ و ۱۵ بر ۴) به پیروزی رسیدند. با این نتیجه پانزدهمین برد خود را نیز به دست آوردند. تیم سایپا نیز متحمل پانزدهمین شکست خود شد.

تیم‌های پیکان و شهداب نیز که به ترتیب دوم و سوم جدول رده‌بندی هستند رقبای خود را شکست دادند؛ شاگردان پیمان اکبری در پیکان میزبان فولاد سیرجان ایرانیان بودند و در سه ست پیاپی(۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸) به پیروزی رسیدند. تیم شهداب نیز به مصاف مس رفسنجان رفت و سه بر یک (۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۱۸ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۲۵) برنده شد.

تیم مس که تا پیش از این دیدار با سه برد و ۱۴ شکست در انتهای جدول رده‌بندی قرار داشت، با هدایت محمد محمدکاظم پانزدهمین شکست خود را نیز متحمل شد. باشگاه مس پس از دیدار با لبنیات هراز آمل در هفته هفدهم اسماعیل بادرنگین سرمربی سابق خود را به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار و محمد محمدکاظم را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.

نتایج دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

ایفاسرام اردکان – پاس گرگان

(۲۳ بر ۲۵، ۲۸ بر ۲۶، ۲۳ بز ۲۵ و ۲۴ بر ۲۶)

پیکان تهران ۳ _ صفر فولاد سیرجان

(۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸)

شهرداری گنبد۱ _ ۳ هورسان رامسر

(۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶، ۲۷ بر ۲۹ و ۲۵ بر ۲۷)

شهرداری ارومیه ۳ _ ۱ راه‌یاب ملل مریوان

(۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲، ۲۶ بر ۲۸ و ۱۵ بر ۱۰)

گیتی پسند اصفهان ۳ _ ۲ نیان الکترونیک خراسان

(۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۵، ۱۸ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۲)

لبنیات هراز آمل ۳ _ ۲ سایپا تهران

(۲۵ بر ۱۹، ۲۱ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۵ و ۱۵ بر ۴)

مس رفسنجان ۱ _ ۳ شهداب یزد

(۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۱۸ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۲۵)