بالای جدول خوزستانی شد
بالای جدول خوزستانی شد
با شکست تیم گل گهر مقابل صنعت نفت آبادان و برد فولاد برابر سایپا، صدر جدول لیگ برتر ایران خوزستانی شد.

با شکست تیم گل گهر مقابل صنعت نفت آبادان و برد فولاد برابر سایپا، صدر جدول لیگ برتر ایران خوزستانی شد.

به گزارش حاشیه ورزش، استارت اتفاقات داغ هفته ششم لیگ برتر را سپاهان با یک پیروزی پر گل مقابل تیم خوب نساجی زد. شاگردان نوید کیا که به تازگی با ۳ گل مقابل نفت مسجد سلیمان مغلوب شده بودند، روز گذشته در خانه آتش بازی راه انداخته و با ۴ گل تیم خوب نساجی را مغلوب کردند تا بعد از گل گهر دومین تیمی باشند که امتیازاتشان دو رقمی شده است.

با توجه به لغو دیدار پرسپولیس و ذوب آهن، فرصت خوبی برای فولاد و صنعت نفت ایجاد شد تا در صورت لغزش گل گهر صدر جدول را دستخوش تغییراتی کنند.

در بازی حساس دیگری صنعت نفت در آبادان کامبک زد تا صدر جدول را بعد از ۵ هفته از گل گهر گرفته و اولین صدرنشینی این فصل را تجربه کند.

در این بازی زیبا و پر از موقعیت که رقابتی هم بین طالب ریکانی و گادوین منشا در گرفته بود و هر دو بازیکن موفق به گلزنی شدند، این تیم صنعت نفت بود که دومین شکست متوالی را به تیم قلعه نویی تحمیل کرد تا جای این تیم را در صدر جدول بگیرد. این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود نفت تمام شد.

همزمان با صدرنشینی یک تیم خوزستانی، در شهر دیگر خوزستان، فولاد نیز با یک پیروزی پر گل ۳ بر صفر برابر سایپا به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به گل گهر به رده دوم جدول صعود کرد تا دو رده بالای جدول در تسخیر تیم‌های خوزستانی باشد. گل گهر نیز با پذیرفتن دو شکست متوالی موقتاً دو رده در جدول سقوط کرد و ممکن است فردا هم یک رده دیگر سقوط کند.

مس رفسنجان اولین گل خود در تاریخ رقابتهای لیگ برتر را زد و نخستین پیروزی‌اش را هم در این مسابقات به دست آورد تا به لطف پیروزی ۲ بر صفر برابر نفت مسجد سلیمان ۵ امتیازی شده و به رده چهاردهم صعود کند. این نتیجه و لغو شدن بازی پرسپولیس و ذوب آهن باعث شد تا سبزپوشان اصفهانی با یک بازی کمتر به رده پانزدهم سقوط نمایند.

پیکان هم که در این فصل نتایج قابل قبولی می‌گیرد در خانه از پس آلومینیوم بر نیامد تا سومین تساوی این تیم در فصل جاری شکل بگیرد. شاگردان تارتار با تک امتیازی که از این بازی گرفتند موقتاً به رده پنجم جدول رسیدند و شاگردان خطیبی نیز ۶ امتیازی شده و در رده دوازدهم ایستادند.

در ادامه مسابقات لیگ برتر فردا دو دیدار برگزار می‌شود که ابتدا ماشین سازی و تراکتور در تبریز با هم دیدار می‌کنند و سپس استقلال در مشهد به دیدار شهرخودرو می‌رود.

جدول رده بندی لیگ برتر در هفته ششم