بانوی پیر در آستانه کسب سهمیه
بانوی پیر در آستانه کسب سهمیه
بامداد امروز تیم های یوونتوس در سری A و رئال مادرید در لالیگا و پاری سن ژرمن با درخشش مسی به پیروزی رسیدند.

به گزارش حاشیه ورزش ، در ادامه هفته بیست‌و‌چهارم سری A ایتالیا، شب گذشته تیم یوونتوس موفق شد میهمان خود هلاس ورونا را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

هر دو گل این بازی را خرید‌های زمستانی یوونتوس به ثمر رساندند. دوشان ولاهوویچ در دقیقه 13 و پس از او دنیس زکریا در دقیقه 61 گلزنی کردند.

با این نتیجه یوونتوس با 45 امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد تا شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان افزایش دهد. تیم هلاس ورونا هم با 33 امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

پیش از این بازی هم دیگر تیم شهر تورین یعنی تورینو در خانه اودینزه به میدان رفته بود که آن بازی با برتری 2 بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.


در هفته بیست‌و‌سوم رقابت‌های لوشامپیونه تیم پاری‌سن‌ژرمن میهمان لیل مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها بود که این بازی با نتیجه 5 بر یک به سود تیم پاریسی به پایان رسید.

دانیلو پریرا در دقایق 10 و 51، پرسنل کیمپمبه در دقیقه 32، لیونل مسی در دقیقه 38 و کیلیان امباپه در دقیقه 67 گلزنی کردند و تنها گل لیل را هم اسون بوتمن در دقیقه 28 زد. مسی در این دیدار دومین گل خود را برای پاری سن ژرمن به ثمر رساند و همچنین یک پاس گل داد.

با این نتیجه پاریسی‌ها با 56 امتیاز با اقتدار در صدر باقی ماندند. لیل اما با قبول هفتمین باختش در رده یازدهم جدول باقی ماند.


 در آخرین بازی از هفته بیست‌و‌سوم لالیگای اسپانیا، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پذیرای گرانادا بود و در نهایت با نتیجه یک بر صفر از سد میهمانش گذشت.

تنها گل این بازی را مارکو آسنسیو در دقیقه 74 به ثمر رساند.

با این نتیجه شاگردان کارلو آنچلوتی 53 امتیازی شدند و فاصله خود را با سویا در رده دوم افزایش دادند.