باید از شانس‌مان استفاده کنیم
باید از شانس‌مان استفاده کنیم

سرمربی سپاهان گفت: سه هفته پایانی است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد اما باید تا آنجایی که امکان دارد از شانس‌مان استفاده کنیم. به گزارش حاشیه ورزش، محرم نویدکیا پیش از بازی تیمش مقابل پدیده اظهار کرد: آن‌ها تنها تیمی بودند که در اصفهان ما را شکست دادند و بازی بسیار خوبی را […]

سرمربی سپاهان گفت: سه هفته پایانی است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد اما باید تا آنجایی که امکان دارد از شانس‌مان استفاده کنیم.

به گزارش حاشیه ورزش، محرم نویدکیا پیش از بازی تیمش مقابل پدیده اظهار کرد: آن‌ها تنها تیمی بودند که در اصفهان ما را شکست دادند و بازی بسیار خوبی را مقابل ما انجام داده بودند. برخلاف خیلی از کسانی که ادعای فوتبال زیبا می‌کند اما تیم مهدی رحمتی فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهد و سعی می‌کند خیلی خوب عمق دفاع حریف را پیدا کند و از عقب بازی‌سازی می‌کند. آن‌ها جزو معدود تیم‌هایی است که سبک خوبی بازی می‌کنند و من همیشه از این نوع فوتبال لذت می‌برم.

او ادامه داد: سه هفته پایانی است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. باید تا آنجایی که امکان دارد از شانس‌مان استفاده کنیم. بازی سختی است و هر دو تیم شانس دارند. هر دو تیم باید با تمام وجودشان تلاش کنند و هر تیمی که از شانس‌هایش استفاده کند و ساختار بهتری داشته باشد، می‌تواند برنده باشد. امیدوارم بازی خوبی باشد، چون پدیده جوری بازی کرده است که هوادارانش دوست داشته‌اند و به نظرم فردا هم به شکلی خواهد بود که هر دو تیم از دیدن این بازی لذت می‌برند.

سرمربی سپاهان درباره غایبان تیمش گفت: سروش رفیعی را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم و کی‌روش استنلی و شایان مصلح هم مصدومیتی جزئی دارند ولی بقیه همه هستند و مشکلی وجود ندارد. امیدوارم بازی خوبی شود.