باید در آرسنال می‌ماندم، انتقالم به بارسا درست نبود
باید در آرسنال می‌ماندم، انتقالم به بارسا درست نبود
سسک فابرگاس معتقد است نباید در سال 2011 آرسنال را ترک می کرد و برای پیوستن به بارسلونا عجولانه تصمیم گرفت.

به گزارش حاشیه ورزش، سسک فابرگاس بین سال‌های 2003 تا 2011 بازیکن آرسنال بود ولی همواره رویای بازی برای بارسا را داشت. او که محصول آکادمی لاماسیاست، در سن پایین به آرسنال پیوست و خیلی زود هم به ترکیب ثابت توپچی ها رسید. فابرگاس در سال 2011 به آرزوی خود رسید و به بارسلونا منتقل شد؛ هرچند دوران حضور او در این باشگاه سه سال بیشتر طول نکشید و او در سال 2014 به لیگ برتر برگشت و این بار پیراهن چلسی را به تن کرد.
فابرگاس در مصاحبه جدید خود گفت:«جدایی از آرسنال برایم بسیار بسیار سخت بود. باشگاه در سن پایین به من اعتماد کرد و من در آرسنال مشهور شدم. باشگاه به من همه چیز داده بود ولی رویای من بازی برای بارسلونا بود. وقتی وارد لاماسیا می شوید، همواره در رویای رسیدن به تیم اول هستید ولی الان که به گذشته نگاه می کنم، معتقدم باید کمی بیشتر صبر می کردم.»
فابرگاس ادامه داد:«در بارسلونا اوضاع مطابق میلم پیش نرفت. شاید باید تا زمان بازنشستگی ژاوی(2015) صبر می کردم و سپس جانشین او در بارسلونا می شدم ولی آرسنال جاه‌طلبی خودش در نقل و انتقالات را از دست داده بود و من می خواستم برای جام های مهمتر بجنگم. وقتی پیشنهاد بارسا رسید، دیگر فکر نکردم. زمانی که گواردیولا با من تماس گرفت، دیگر ماندن در آرسنال برایم غیرممکن شد. در بارسا جام بردم ولی نتوانستم زیاد در ترکیب ثابت قرار بگیرم و در پست مورد علاقه‌ام بازی کنم.»