با حمایت از ملی‌پوشان فوتسال به دنبال موفقیت و قهرمانی هستیم
با حمایت از ملی‌پوشان فوتسال به دنبال موفقیت و قهرمانی هستیم
عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته فوتسال گفت: قصد داریم تا بهترین امکانات و شرایط را برای ملی‌پوشان کشورمان فراهم کنیم

به گزارش حاشیه ورزش  احسان اصولی با تاکید بر حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتسال ایران یادآور شد: در راستای برنامه‌های فیفادی و آمادگی هرچه بیشتر تیم ملی فوتسال در رقابت‌های مهم پیش رو برنامه‌های مختلفی را برای تیم ملی در نظر گرفته‌ایم تا شاهد موفقیت بیش از پیش آنها باشیم.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران در تاریخ ۱۵ شهریور ماه اردوی خود را در مرکز ملی فوتبال شروع خواهد کرد و ۱۹ شهریور تهران را به مقصد برزیل ترک می‌کند تا در این کشور دو بازی اول خود را با تیم‌های پاراگوئه و کلمبیا برگزار کند و پس از مرحله گروهی وارد مرحله حذفی می‌شود.

اصولی افزود: در تاریخ ۲۸ شهریور کاروان تیم ملی فوتسال به تهران باز خواهد گشت و خود را آماده بازی‌های مقدماتی آسیا می‌کند که از ۱۵ مهرماه در کشور قرقیزستان برگزار خواهد شد که بازیکنان کشورمان ۳ بازی در روزهای ۱۵ و ۱۷ و ۱۹ مهرماه با تیم‌های مالدیو، لبنان و قرقیزستان در برنامه دارند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره انجام مسابقه در فیفادی آذرماه گفت: دو بازی دوستانه با تیم ملی روسیه در تهران در تاریخ ۲۷ و ۲۸ آذرماه را طبق برنامه برگزار می‌کنیم و در واقع با انجام برنامه‌های فوق قصد داریم تا بهترین امکانات و شرایط را برای ملی‌پوشان فراهم کنیم تا در پیکارهای مهم پیش‌رو موفق بوده و برای ایران عزیز افتخار آفرین باشند.

مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ با حضور ۳۱ تیم شرکت کننده برگزار می‌شود که طبق قرعه‌کشی، تیم ملی ایران در گروه C با تیم‌های لبنان، قرقیزستان و مالدیو همگروه است. این دیدارها در سالن بیشکک آرنا قرقیزستان برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا مرحله انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود.

منبع : ایرنا 

  • منبع خبر : ایرنا