با شایستگی تمام قهرمان شدیم
با شایستگی تمام قهرمان شدیم
سرمربی رئال مادرید تیمش را شایسته قهرمانی در سوپر جام اسپانیا دانست. او گفت که رئال برای قهرمانی در هر رقابتی تلاش می‌کند.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا، رئال مادرید در فینال سوپر جام اسپانیا با دو گل برابر بیلبائو به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما شایسته این قهرمانی هستیم. برابر تیم باکیفیتی مثل بیلبائو کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم و این بسیار خوشحال کننده است.

او ادامه داد: ما با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. اکنون زمان خوشحالی زیاد نیست چرا که رقابت‌های بزرگ دیگری پیش‌رو داریم و باید خود را آماده آن‌ها کنیم. من براین باور هستم که این رئال توانایی رقابت و قهرمانی در هر جامی را دارد. تیم از همه نظر خوب است و می‌توانیم با چند سیستم بازی کنیم. از زمان حضورم در بایرن قهرمانی در جامی را جشن نگرفته بود. این قهرمانی و دیدن هوادارن لذت بخش بود.

وی درباره مهار پنالتی بیلبائو توسط کورتوا گفت: ما بسیار خوب بازی کردیم. در نیمه دوم به بیلبائو فرصت گلزنی دادیم اما خوشبختانه کورتوا اجازه نداد که دروازه ما باز شود.

آنچلوتی درباره اظهار نظر فلورنتینو پرس که مودریچ و کورتوا را بهترین بازیکنان جهان در پست‌های خود دانسته بود، گفت: طبیعتا من هم با او هم رای هستیم. هر دو بهترین هستند.