با عشق خدمت به  توسعه ورزش همگانی و قهرمانی ورود کردیم
با عشق خدمت به  توسعه ورزش همگانی و قهرمانی ورود کردیم
مدیر عامل شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح کرد:

به گزارش حاشیه ورزش
مجید خروشی- آیین افتتاح شرکت ورزشی ایرانیان خودرو و برگزاری مسابقات فوتسال جام فجر یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیرعامل شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان و اصحاب رسانه درسالن همایش های شرکت برگزرا شد.
سید حسین پروانه حسینی که از ورزشکاران و فوتبالیست های خراسان نیز می باشد دراین نشست گفت: معتقدم ورزش استان مظلوم واقع شده است و بعد از شیوع ویروس کرونا هنوز به شور و نشاط واقعی دست پیدا نکرده است به همین خاطر با عشق خدمت به ورزرش استان تلاش کردیم با رویکرد اجتماعی و حمایت از نخبگان ورزش و به خصوص جامعه ورزش کارگری و حمایت از استعدادهای جوان و نوجوان ورزشی حضوری فعال و گسترده را در ورزش استان تجربه کنیم. در همین راستا علاوه بر برگزاری مسابقات درون سازمانی برای حمایت از ورزش بانوان و آقایان شرکت های تابعه ایران خودرو،حمایت از ورزش استان را در دستور کار قرار دادیم.
وی تاکید کرد: پتانسیل ها و استعدادهای ورزشی مناطق کم برخوردار و محروم دو حوزه مغفول در ورزش هستند در حالی که استعداد‌های بسیاری از این مناطق به ورزش کشور در ادوار مختلف معرفی شده‌ است.
پروانه حسینی تصریح کرد:. شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان در همین راستا اقدام به برنامه ریزی و ارائه فعالیت‌های مختلف ورزشی جهت ایجاد شور و نشاط و توسعه بیش از پیش مباحث ورزشی در شرکت ایران خودرو خراسان نموده که متولی این برنامه‌ها شرکت ورزشی ایرانیان خودرو خراسان می‌باشد
وی د رادامه در باره گستره فعالیت شرکت در ورزش استان یادآور شد:گسترش فعالیت ها و ارائه خدمات ورزشی به کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان نیازمند داشتن امکانات می باشد ، ما با تعاملات و تفاهم نامه ای که با اداره کل ورزش و جوانان داریم با حضور در عرصه های ورزشی جامعه و مشارکت با متولیان رسمی این امور ، از امکانات و خدمات این نهادها در قالب تفاهم نامه های منعقده بهره مند شده و با حمایت از استعداد‌های مناطق محروم به مسئولیت های اجتماعی خود نیز جامه عمل می پوشانیم.
مدیرعامل شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان در باره نظام تشکیلاتی و ساختاری شرکت در ورزش و همچنین حمایت از ورزش بانوان گفت: مجموعه همکاران ما در روابط عمومی شرکت و مشاوران ورزشی با تشکیل اتاق فکر در حال رایزنی برای ایجاد محیطی گرم و صمیمی و حمایت ازتیم های ورزشی در رشته های مختلف فردی و گروهی هستند و بناداریم دامنه گستره این حمایت ها را به شهرستان ها نیز گسترش دهیم چون معتقدیم بهترین بازیکنان که در قالب تیم های ورزشی درخشان ظاهر شدند از حاشیه شهر و شهرستان ها ظهور پیدا کردند و در اولین گام چتر حمایتی خود را از مسابقات مینی فوتبال بانوان روستایی با همکاری هیات بازی های بومی ،محلی و روستایی آغاز کردیم و در ادامه بیش از ۲۰۰ ورزشکار بانوان علاقه مند به والیبال را مراحل استعداد یابی و آموزش آنان را پی گیری می کنیم.
وی در باره برگزاری رقابت های فوتسال جام فجر نیز گفت: مسابقات درون سازمانی فوتسال آقایان با حضور ۱۶ تیم با هدف شناسایی نخبگان فوتسال برای حضوری قوی در رقابت های فوتسال مناطق و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان کارگران جامعه را کلید زدیم و امیدواریم این حرکت بخشی از سرمایه ورزشی ما قلمداد شود.
وی همچنین اضافه کرد: آمادگی داریم که میزبانی مسابقات جام رمضان امسال را زیر چتر حمایتی خود قرار دهیم و در این زمینه مذاکراتی نیز با اداره کل ورزش و جوانان انجام دادیم.
وی در خصوص اشتغال و جذب قهرمانان ورزشی در بدنه ایران خودرو گفت: هدف اصلی ما توسعه ورزش همگانی،کارگری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه است البته در این راستا نیم نگاهی هم به ورزش قهرمانی دوخته ایم و در راستای حمایت از ورزشکاران و قهرمانان استان با توجه به این که معتقدیم اشتغال رکن اصلی و سازنده قهرمان پروری است در خصوص جذیب و حمایت قهرمانان حرفه ای استان قدم هایی برداشته ایم و هم اکنون چندتن از قهرمانان حرفه ای در شته های تنیس روی میز،فوتسال و والیبال شاغل ایران خودرو هستند

 

  • نویسنده : مجید خروشی