با غیبت یکی دو بازیکن، مشکلی ایجاد نمی‌شود
با غیبت یکی دو بازیکن، مشکلی ایجاد نمی‌شود
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت:‌ در والیبال اگر یکی دو بازیکن هم برای بازی آماده نباشند، خللی در کار تیمی ایجاد نمی‌شود، فقط امیدوارم نقاط ضعف تیم ملی ایران در این فاصله برطرف شده باشد.

به گزارش حاشیه ورزش : امیر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران در هفته‌های اول و دوم لیگ ملت‌های 2023 اظهار داشت:‌ نتایج تیم ملی نشان می‌دهد که چه اتفاقی افتاده است. انتظارات بیشتری از تیم ملی داشتیم که برآورده نشد و همان طور که بهروز عطایی هم گفته، تیم ملی خوب بازی نمی‌کند و شادابی لازم را ندارد.

پاسور پیشین تیم ملی ادامه داد: پیش از این همیشه در تیم ملی، یک دریافت‌کننده خوب، مثل میلاد عبادی‌پور یا بابک فیاضی داشتیم که بار دریافت تیم را به همراه لیبرو به دوش می‌کشیدند و دریافت‌کننده دیگر در حمله مشارکت بیشتری داشت. امسال با غیبت عبادی‌پور، این سیستم مختل شد و دریافت‌های خوبی صورت نگرفت.

حسینی در مورد نتایج احتمالی تیم ملی والیبال در هفته سوم لیگ ملت‌ها و در غیاب برخی بازیکنان کلیدی مثل طاهر وادی و امین اسماعیل‌نژاد گفت: نتایج را نمی‌توان پیش‌بینی کرد حتی اگر چند بازیکن اصلی در تیم نباشند. در والیبال اگر یکی دو بازیکن هم برای بازی آماده نباشند، خللی در کار تیمی ایجاد نمی‌شود. امیدوارم نقاط ضعف تیم ایران در این فاصله برطرف شده باشد و بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارند.

او در مورد شرایط تیم والیبال سایپا گفت: تیم را تقریبا بسته‌ایم و تعدادی از ملی‌پوشان سابق را جذب کرده‌ایم. به چند بازیکن دیگر هم نیاز داریم که در هفته‌های آتی به تیم اضافه می‌شوند.
منبع: تسنیم