با چند هفته تمرین نمی‌توان معجزه کرد
با چند هفته تمرین نمی‌توان معجزه کرد
سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو عراق گفت: مدت کوتاهی است که این مسئولیت را قبول کرده‌ام و بدون شک نمی‌توان با چند هفته تمرین در مسابقات قهرمانی آسیا معجزه کرد.

محمدرضا یاری با بیان مطلب فوق به حاشیه ورزش گفت: بعد از موفقیتی که با تیم کهربا در مسابقات قهرمانی کشور کسب کردیم، مدتی پیش از سوی فدراسیون تکواندو عراق پیشنهاد هدایت تیم ملی را دریافت کردم و بعد از بررسی و مذاکره و البته هماهنگی با فدراسیون تکواندو کشورمان این مسئولیت را قبول کردم.

وی افزود: در شرایط فعلی تا رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا در لبنان مسئولیت هدایت تیم ملی با من است، ولی با صحبت‌هایی که انجام شده، تا مسابقات قهرمانی جهان کار را ادامه خواهیم داد.

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو عراق در مورد برنامه‌های خود گفت: مسابقات قهرمانی آسیا ماه آینده به میزبانی لبنان برگزار خواهد شد و من نیز نزدیک به ۱۰ روز است که کار را آغاز کرده‌ام. البته پیش از حضور من با برگزاری مسابقات کشوری و چند مرحله مسابقات انتخابی، ۱۲ نفر در اردو حضور دارند که از بین این نفرات ۶ نفر را برای حضور در مسابقات لبنان انتخاب خواهیم کرد. تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم که این تیم با آمادگی خوبی به دیدار رقبای آسیایی خود برود.

یاری در خصوص علت غیبت عراق در مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: ما دو نماینده خود را در اوزان ۵۸ و ۶۸ کیلوگرم انتخاب و ثبت نام کرده بودیم. متأسفانه به دلیل مشکلات سیاسی بین دو کشور، اردنی‌ها از صدور روادید امتناع کردند تا این مسابقات را از دست بدهیم. فعلاً که تمرکز روی مسابقات قهرمانی آسیا است.

وی در پایان گفت: یک ماه فرصت داریم تا برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شویم. هر چند نمی‌توان در این مدت معجزه کرد، ولی تکواندوکاران عراقی با استعداد و تشنه پیشرفت هستند، امیدوارم بتوانم در این مدت کار ماندگاری در این کشور انجام دهم.