بحث تعلیق ژیمناستیک مطرح نیست
بحث تعلیق ژیمناستیک مطرح نیست
سرپرست فدراسیون ژیمناستیک می‌گوید بحث تعلیق این فدراسیون مطرح نیست و به زودی برای همیشه مشکل ژیمناستیک ایران حل می‌شود.

زهره مرزوقی در گفت و گو با حاشیه ورزش ، در مورد شرایط فدراسیون ژیمناستیک اظهار کرد: شرایط در فدراسیون ژیمناستیک عالی است. همه چیز آرام است و به زودی آدرس ایمیل را به فدراسیون می‌دهند و این فدراسیون مثل ۵۰ فدراسیون دیگر همه کارهای خود را انجام می‌دهد. همان‌طور هم که وزیر ورزش گفت منتظر هستیم. کارها در حال انجام است و صحبت‌هایی هم شده امیدوارم که مشکلات زودتر حل شود.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک در ادامه گفت: فدراسیون ژیمناستیک مثل سایر فدراسیون‌هاست یعنی ما باید آن شرایط را داشته باشیم که تیم ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران را به مسابقات اعزام کنیم. ما با ایمیل و پسورد شخصی نمی‌توانیم تیم را اعزام کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است اینچه درگاهی ایمیل را پس بدهد یا می‌خواهید خودتان اقدام دیگری کنید؟ گفت: به امید خدا که این اتفاق می‌افتد و ایمیل را می‌دهند. چه جوری آن را نمی‌دانم. همه پیگیر این داستان هستند و این اتفاق خوب خواهد افتاد.

مرزوقی در پاسخ به این سوال که آیا تیم‌ آکروژیم ژیمناستیک راهی مسابقات قهرمانی آسیا خواهد شد، گفت: منتظریم. به امید خدا این اتفاق خوب بیفتد. نامه‌ای هم به صالحی‌امیری زده بودیم و او مکاتباتی را انجام داده بود. بحث تعلیق و مشکلی هم نیست. به زودی برای همیشه مشکل ژیمناستیک ایران حل می‌شود، این قول را به خانواده ژیمناستیک می‌دهم. این فدراسیون به زودی مثل سایر فدراسیون‌ها روال عادی کارهای خود را در پیش می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که مجمع فوق‌العاده چه زمانی برگزار می‌شود؟ گفت: به آنجاها نرسیده‌ایم. اجازه بدهید کارها کمی پیش برود و ببینیم چه می‌شود. این نوید را به خانواده ژیمناستیک می‌دهم که نگران نباشند و محکم و استوار کارها را پیش ببرند.

مرزوقی در پاسخ به این سوال که چرا ثبت نام‌ها لغو شد؟ گفت: صحبت‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی باید انجام می‌شد که در حال انجام است. به نتیجه نرسیدیم و باید به یک نتیجه برسیم تا بتوانم اعلام کنم. مشکل چندساله و چند ماهه فدراسیون ژیمناستیک به کمک خانواده و همه مسئولان به زودی حل می‌شود.