بحران زودهنگام در تئاتر رویاها
بحران زودهنگام در تئاتر رویاها
یونایتد با شکست ۳ بر یک برابر برایتون بیش از پیش وارد بحران شده و هواداران این تیم نگران وضعیت تیمشان هستند.

یونایتد با شکست ۳ بر یک برابر برایتون بیش از پیش وارد بحران شده و هواداران این تیم نگران وضعیت تیمشان هستند.

به گزارش حاشیه ورزش : و به نقل از ساکرنت، یک روز فاجعه بار برای تن هاخ در دیدار با برایتون رقم خورد و این روز برای او زمانی بدتر شد که تصمیمش برای جایگزینی هویلوند با آنتونی مارسیال در نیمه دوم باعث شد هواداران تیم میزبان به شدت به او اعتراض کنند. به این ترتیب شاگردان اریک تن هاخ روز شنبه سومین شکست خود در لیگ برتر را در خانه برایتون متحمل شدند.

این دومین شکست متوالی یونایتد پس از باخت ۳ بر یک مقابل آرسنال بود. با سه شکست در پنج بازی اخیر لیگ در این فصل، یونایتد در رده سیزدهم قرار دارد و وضعیت آشفته در داخل و خارج از زمین دارد. به نظر می‌رسید که تن هاخ فصل گذشته یونایتد را تثبیت کرده و این فصل قرار است یونایتد برای قهرمانی در لیگ تلاش کند ولی فصل برای این تیم خوب شروع نشده است.

اکنون امیدها برای کسب عنوان قهرمانی پس از شروع ناامید کننده در این فصل در حال محو شدن است. یونایتد در اولین دیدار خود در این فصل لیگ قهرمانان اروپا نیز باید در زمین بایرن مونیخ  به میدان برود و بازی دشواری در انتظار تن هاخ و تیمش است.

بحران سانچو

روز جمعه، تن هاگ گفت که نمی‌داند جیدون سانچو، دوباره برای یونایتد بازی خواهد کرد یا خیر. تن‌هاخ همچنان بابت توییت سانچو عصبانی است و از او خواسته به صورت عمومی عذرخواهی کند ولی سانچو حاضر به این کار نشده است. سانچو در فهرست ۲۰ نفره تن‌هاخ برای بازی با آرسنال نبود و سرمربی هلندی ادعا کرد به این دلیل است که سانچو قبل از سفر به شمال لندن به خوبی تمرین نکرده بود. سانچو بلافاصله وارد شبکه‌های اجتماعی شد و نوشت که توضیحات تن‌هاخ کاملاً نادرست است و این پست را به مدت ۱۰ روز داشت. در حالی که سانچو در نهایت پست پین شده را حذف کرد ولی در خبرها آمده است که این وینگر نمی‌خواهد از تن‌هاخ عذرخواهی کند و این مساله باعث شده او به تنهایی تمرین کند.

بحران آنتونی

آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد نیز به دلیل خشونت خانگی علیه نامزد سابقش به دردسر افتاده و حالا منچستریونایتد هم بیانیه‌ای علیه این بازیکن صادر کرده است. گابریلا کاوالین، نامزد سابق آنتونی ادعایی درباره خشونت خانگی وینگر یونایتد داشته است. سران منچستریونایتد به آنتونی گفتند تا زمانی که با اتهامات خشونت فیزیکی مواجه است به منچستریونایتد برنگردد.

مصدومیت مونت و هویلوند

مهمترین خرید یونایتد در تابستان راسموس هویلوند بود که گفته شد ارلینگ هالند دوم می شود. راسموس هویلوند، مهاجم دانمارکی که از آتالانتا به خدمت گرفته شد به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر مدت‌ها غایب بود و هنوز نمی‌تواند ۹۰ دقیقه برای تیمش به میدان برود و در دیدار برابر برایتون برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار گرفت و یک گل هم زد که VAR آن را رد کرد.

میسون مونت نیز در جریان شکست مقابل تاتنهام مصدوم شد و به این ترتیب در دیدارهای بعدی این تیم غایب بود. مصدومیت میسون مونت و راسموس هویلوند سبب شد یونایتد شرایط بدی را در این هفته‌ها سپری کند.

نتایج ضعیف یونایتد در هفته‌های اخیر سبب شده زمزمه‌های برکناری اریک تن هاخ شنیده شود و باید دید این مربی در شرایط سخت چه عملکردی خواهد داشت و می‌تواند شیاطین سرخ را از بحران نجات دهد یا خیر.

منبع : ایسنا 

  • منبع خبر : ایسنا