برای بُرد به اهواز می‌رویم
برای بُرد به اهواز می‌رویم
بازیکنان تیم قشقایی شیراز اعتقاد دارند گرفتن یک امتیاز هم در اهواز غنیمت است اما آنها برای کسب پیروزی به میدان خواهند رفت.

نماینده شیراز که برای بقا در مسابقات لیگ یک چهار هفته سخت و حساس را پیش رو دارد، روز یکشنبه ششم تیرماه در اهواز به مصاف استقلال ملاثانی خواهد رفت.

رضا مرادی مدافع ۳۰ ساله و با تجربه قشقایی که اهل شهرستان ایذه خوزستان است، در خصوص این مسابقه به حاشیه ورزش گفت: این بازی واقعا ۶ امتیاز دارید و شرایط جدول به گونه ایست که حتما باید با دست پر از خوزستان خارج شویم. اگر غیر از این باشد، کارمان خیلی سخت خواهد شد.

وی افزود: ما قطعا برای کسب سه امتیاز می رویم تا همانجا کار را تمام کنیم، اما اگر نشد، یک امتیاز هم برایمان ارزشمند است.

مرادی در خصوص حساسیت های این مسابقه گفت : با توجه به حضور چند بازیکن خوزستانی در تیم قشقایی و همچنین سرمربی ما که فصل گذشته سرمربی ملاثانی بوده، این حساسیت ها طبیعی است.

بازیکن سابق تیم های فولاد، فولاد نوین، استقلال خوزستان و فجرسپاسی شیراز در ادامه گفت : شناخت خوبی که از بازیکنان ملاثانی داریم و تمرینات صبح و بعدازظهری که در طول هفته اخیر انجام داده ایم، قطعا باعث خواهد شد که آنها کار سختی در مقابل تیم ما داشته باشند. ما می رویم که سه امتیاز مسابقه را بگیریم.

پدیده ۱۸ ساله قشقایی هم با اعتماد بنفس خاصی از این مسابقه و ادامه راه سخن می گوید : ما قطعا در لیگ می مانیم و شکی در این مساله نیست، چون بچه های ما با تمام وجود خواهان این موضوع هستند. انشالله با دست پر به شیراز برمی گردیم و قطعا برای برد به میدان خواهیم رفت.

مهدی لیموچی در خصوص عملکردش در مسابقات این فصل گفت : من از نیم فصل دوم به تیم اضافه شده ام. در شش بازی به عنوان یار ثابت و در سایر دیدارها هم به عنوان بازیکن تعویضی از حدود دقیقه ۵۰ یا ۶۰ وارد زمین شده ام. به لطف خدا در این مدت، هم خودم و هم مربیان از عملکردم راضی هستند و امیدوارم در ادامه راه بیشتر بتوانم به تیمم کمک کنم.

اما کاپیتان فصل گذشته استقلال ملاثانی نیز، امسال یکی از ستون های تیم قشقایی به شمار می رود. امین هاشمی فرد که در چند بازی به عنوان مهاجم به کار گرفته شده و گل های حساسی را هم به ثمر رسانده، از تیم سابق خود به نیکی یاد کرده و می گوید : استقلال ملاثانی یک تیم کاملا مردمی است که خصوصی اداره می شود. درست است یک سری حواشی آنجا وجود دارد اما این دلیلی نمی شود که بگوییم تیم خوبی نیستند. اتفاقا تیمی بسیار خوب، جنگنده و دارای استعدادهای آینده دار است.

هاشمی فرد افزود : این تیم سال گذشته با توانایی فنی بالای بازیکنان و کادر فنی اش به لیگ یک آمده و امسال هم نشان داده تیم محکم و قابل احترامیست.

بازیکن ۲۹ ساله قشقایی در خصوص حواشی موجود در تیم ملاثانی گفت : هر تیمی شرایط و حواشی خاص خود را دارد. شمالی ها یک جور هستند، جنوبی ها یک جور دیگر. ما هم نباید به حواشی کاری داشته باشیم، باید برویم که این تیم را در زمینش شکست دهیم. اگر هم نشد که پیروز شویم، حتما باید با امتیاز برگردیم چون شرایط جدولی ما بسیار حساس است. ما چهار فینال داریم و باید تمام تلاشمان را بکنیم؛ بقیه اش هم دست خداست.

به گزارش حاشیه ورزش ، تیم فوتبال قشقایی شیراز پیش از آغاز بازی های هفته سی و یکم با کسب ۳۴ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد. استقلال ملاثانی نیز با ۳۶ امتیاز چهاردهم است.