برای قهرمانی باید همه بازی‌ها را ببریم
برای قهرمانی باید همه بازی‌ها را ببریم
مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی شانس تیمش را برای قهرمانی در لیگ برتر خوب توصیف کرد.

حاشیه ورزش:

خولیان آلوارس در میانه سال ۲۰۲۲ در ۲۲سالگی از ریورپلاته به منچسترسیتی پیوست و در این تیم خوش درخشیده است. او در ۴۸ بازی این فصل ۱۶ گل به ثمر رسانده و ۱۳ پاس گل داده است. او می‌تواند در ادامه فصل به قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر برسد.

آلوارس درباره تلاش تیمش برای فتح لیگ برتر گفت:‌ فصل گذشته مقابل آرسنال جنگیدیم. این فصل با آرسنال و لیورپول رقابت داریم. آنها تیم‌های بزرگی‌اند که بازیکنان باکیفیتی در ترکیب‌شان دارند. همه چیز دست خودمان است. فکر می‌کنم اگر بتوانیم بازی‌هایمان را ببریم، قهرمان می‌شویم.

این مهاجم جوان با اشاره به حذف تیمش از لیگ قهرمانان گفت: سخت بود چون لیگ قهرمانان خیلی مهم است و همیشه دوست داریم در این رقابت موفق باشیم. باید قوی باشیم. این شانس را داریم که یک بار دیگر با قهرمانی در لیگ و جام حذفی فصل را به‌خوبی به پایان ببریم. باید تلاش کنیم تا در تمام بازی‌های باقیمانده پیروز شویم. همه چیز دست خودمان است. اگر بتوانیم بازی‌هایمان را برنده شویم، می‌توانیم دوباره قهرمان شویم.

مهاجم منچسترسیتی اولین بازیکن جهان فوتبال است که در یک فصل قهرمان جام جهانی، لیگ قهرمانان، جام حذفی و لیگ برتر شد. آلوارس ۲۳ساله فصل قبل ۴۹ بازی برای منچسترسیتی در تمام رقابت‌ها انجام داد و ۱۷ گل زد و چهار پاس گل به ثمر رساند.

منچسترسیتی فردا شب (پنجشنبه) در دیداری حساس در لیگ برتر باید به مصاف برایتون برود و پیروزی در این دیدار سیتی را در موقعیت خوبی برای قهرمانی در لیگ برتر  قرار خواهد داد. این هفته لیورپول نیز باید در داربی مرسی‌ساید به مصاف اورتون برود.

  • منبع خبر : ایسنا