برای کمیته انضباطی متاسفم!
برای کمیته انضباطی متاسفم!
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان برای کمیته انضباطی بابت محروم کردن چند بازیکن این تیم، ابراز تاسف کرد.

 

به گزارش حاشیه ورزش

سهراب آزاد پس از بازی دو تیم استقلال خوزستان و خیبرخرم آباد در هفته بیست و سوم لیگ یک در اهواز، اظهارکرد: ضمن خسته نباشید به بازیکنان و کادرفنی استقلال خوزستان، باید گله مندی شدیدی از کمیته انضباطی داشته باشم؛ واقعا جای تاسف دارد و برای این کمیته بسیار متاسفم که پس از سه بازی تیم استقلال خوزستان را محروم می کند، آن هم قبل از بازی حساس و مهم با خیبر خرم آباد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: من بحثی در خصوص این که اگر بازیکنی خطا می کند و او را جریمه می کنند، ندارم و حتما باید جریمه شود اما چرا بعد از سه بازی تصمیم به توبیخ بازیکنان ما می گیرند؟ اگر واقعا بازیکنان ما مستحق این توبیخ بودند باید قبل از بازی با فجرسپاسی یا مس شهر بابک این تصمیم را می گرفتند، نه قبل از بازی این هفته برابر خیبر. به هر حال آن کاری که می خواستند قبل از بازی با خیبر انجام دهند را انجام دادند و روح و روان بازیکنان ما را برهم زدند و برای کمیته انضباطی متاسفم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: خواهش من این است که مسئولان فدراسیون فوتبال فکری به حال کمته انضباطی کنند. ضمن این که باید از کمیته استیناف که لحظه آخر پای حرف باشگاه استقلال نشست و اجازه دادند یکی از بازیکنان ما امروز بازی کند، تشکر کنم.