برای گرفتن طلا، فشار روانی زیادی را تحمل کردم
برای گرفتن طلا، فشار روانی زیادی را تحمل کردم
قهرمان ایران در بازی‌های المپیک ناشنوایان در رشته کشتی فرنگی گفت: به خاطر دوری از فرزندانم، فشار روانی زیادی را تحمل کردم تا به مدال طلای سنگین‌وزن دست پیدا کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی حاشیه ورزش به برزیل، اکبر صابری، فرنگی‌کار وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان ایران، پس از کسب مدال طلا در المپیک برزیل، گفت: دومین‌بار است که در رقابت‌های المپیک ناشنوایان شرکت می‌کنم و خوشحالم که توانستم مدال برنز دوره قبل خود را به طلا تبدیل کنم.

وی با بیان اینکه “از نظر روانی تحت فشار زیادی بودم”، گفت: رقابت‌ها بسیار سنگین بود و از نظر روانی به ویژه در رقابت با کشتی‌گیر اوکراینی فشار روحی زیادی را تحمل کردم تا به مدال طلا برسم.

این کشتی‌گیر ملی‌پوش افزود: شش ماه است که در اردوها سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنیم و نزدیک به یک ماه است که از فرزندانم دور هستم و این دوری از نظر روانی فشار زیادی را به من وارد کرده است.

صابری اظهار کرد: در طی شش ماه حضورم در اردوهای آمادگی به دلیل اینکه مجبور بودم از محل کارم مرخصی بگیرم، حقوق نداشتم و شرایط سختی را پشت سر گذاشتم ولی امیدوارم با گرفتن طلای المپیک تا حدودی مشکلات و سختی‌هایم برطرف شود.

او در پایان گفت: دوست دارم مدال طلای خود را به همسرم تقدیم کنم که واقعا در این مدت سختی‌های زیادی را تحمل کرده است.