برتری قاطع آماری شهرداری مقابل نماینده بسکتبال سوریه
برتری قاطع آماری شهرداری مقابل نماینده بسکتبال سوریه
تیم بسکتبال شهرداری گرگان، از نظر آماری برتری کاملی به حریف سوریه‌ای خود داشت

به گزارش حاشیه ورزش، تیم بسکتبال شهرداری گرگان موفق شد در دومین بازی خود از رقابت‌های سوپر لیگ غرب آسیا، با نتیجه قاطع ۱۲۱ – ۷۰ در یک دیدار یک طرفه مقابل تیم الاتحاد اهلی سوریه به پیروزی دست یافت تا صدرنشینی خود در گروه A این مسابقات را تثبیت کند.

شهرداری گرگان در این بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای روی پرتاب‌های سه امتیازی داشت و ۵۰ درصد از پرتاب‌های سه امتیازی این تیم تبدیل به امتیاز شد که یک آمار درخشان است. در سمت مقابل، تنها ۲۶ درصد از پرتاب‌های سه امتیازی نماینده سوریه تبدیل به امتیاز شد.

در پرتاب‌های دو امتیازی نیز برتری با شاگردان مصطفی هاشمی بود. طبق آمار ۶۱ درصد پرتاب‌های دو امتیازی تیم شهرداری گرگان تبدیل به امتیاز شد و این آمار برای تیم الاتحاد اهلی سوریه، ۵۱ درصد موفقیت است.

در ریباندها و اشتباهات نیز برتری با تیم شهرداری گرگان است.‌ نماینده ایران در این بازی ۴۰ ریباند را مقابل ۳۴ ریباند نماینده سوریه به ثبت رسانده و با فشار دفاعی بالای خود، ۲۳ اشتباه و از دست توپ را در آمار حریف ثبت کرده است. اشتباهات شهرداری در این بازی ۱۱ مورد بوده است.

 

«محمد بیلال» سنتر تیم الاتحاد اهلی سوریه با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک، تاثیرگذاری ۳۶ را به ثبت رساند تا بهترین بازیکن این دیدار شود، ولی نتوانست مانع شکست تیم خود شود.

ارسلان کاظمی کاپیتان تیم شهرداری گرگان نیز با ثبت ۱۱ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۵ پاس گل و یک توپ ربایی، تاثیرگذاری ۳۱ را به ثبت رساند و بهترین بازیکن شهرداری بود. امتیاز آورترین بازیکن این تیم اما «ویل چری» با کسب ۳۰ امتیاز بود.

 

  • منبع خبر : ایسنا