بررسی بارسلونا تحت هدایت ژاوی
بررسی بارسلونا تحت هدایت ژاوی
بارسلونا با ژاوی توانسته آماری خیره کننده از خود به ثبت رساند و بتواند به یکی از بهترین تیم‌های سال 2022 نام گیرد.

به گزارش حاشیه ورزش ، شب گذشته در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ اسپانیا، بارسلونا مقابل رئال مادرید یک نمایش خیره کننده به ثبت رساند و توانست به برد تاریخی 4 بر صفر در ال کلاسیکو دست یابد.

از آمدن ژاوی 135 روز می‌گذرد و بارسلونا توانسته با هدایت این مربی اسپانیایی یک بازگشت باشکوه رقم زند.

آنها پس از پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی، کاملا متحول شده‌اند و بارسلونا توانسته آماری خیره کننده به نمایش گذارد.در مجموع بارسلونا با ژاوی در 26 بازی به 15 برد، 7 تساوی و 4 شکست دست یافت که بیشتر پیروزی‌ها به سال 2022 میلادی بازمی‌گردد.

بارسلونا از فوریه 2022 یعنی حدود 50 روز پیش توانسته در 6 بازی به 6 برد 4 گله دست یابد که نشان می‌دهد تاکتیک‌های ژاوی با مهاجمان چقدر هماهنگی دارد.

ژاوی به اولین مربی بارسلونا بدل شد که در اولین ال کلاسیکوی خود در لالیگا با اختلاف 4 گل برنده بازی می‌شود. پیشتر بارسا با هلنیو هررا در سال 1959 به این افتخار دست یافته بود.

ژاوی در بازی‌های اخیر ترکیب برنده خود را پیدا کرده و فهمیده می‌تواند با مثلث تورس-دمبله و اوبامیانگ تیم‌ها را شکست دهد.در 3 بازی اخیر، این 3 نفر در مجموع روی 14 گل تاثیرگذار ظاهر شده‌اند.

اوبامیانگ در 3 بازی اخیر به آمار 4 گل و یک پاس گل ، دمبله به 4 پاس گل و تورس به 3گل و 2 پاس گل دست یافته است.

بارسلونا اکنون مدعی اصلی قهرمانی در لیگ اروپا نیز محسوب می‌شود و باید 18 فروردین ماه با اینتراخت فراکنفورت روبه‌رو شود. آنها سعی دارند برای رسیدن به رده دوم نیز نهایت تلاش خود را به کار گیرند.