برنامه‌ریزی فاجعه‌بار دوچرخه‌سواری پیست
برنامه‌ریزی فاجعه‌بار دوچرخه‌سواری پیست
ملی‌پوش سابق دوچرخه‌سواری سرعت ایران گفت: برنامه‌ریزی مسابقات پیست فاجعه بار است و هر سال افراد زیادی با دلسردی دوچرخه‌سواری را کنار می‌گذارند.

 به گزارش حاشیه ورزش با گلایه از وضعیت دوچرخه‌سواری پیست ایران بیان کرد: ما یک سال صبر کردیم و هیچ انتقادی نکردیم تا وضعیت را ببینیم و ورزشکار نیز لطمه نبیند اما برخی مسائل وجود دارد که هیچ ربطی به بودجه یا مدیریت قبلی فدراسیون ندارد. مهمترین مسئله این است، تقویم یا برنامه‌ریزی سالانه برای برگزاری لیگ نیست. باید از ابتدای سال یک تقویم منظمی وجود داشته باشد که در آن تمام مسابقات قهرمانی کشور و مراحل لیگ به صورت دقیق درج شده باشد تا من به عنوان مربی بتوانم بر اساس آن برای تمرین ورزشکارم برنامه‌ریزی کنم.

او ادامه داد: تمرین دوچرخه‌سواران پیست چند فاز دارد و من باید بدانم که مسابقات دقیقا چه تاریخی برگزار می‌شود تا بر اساس آن ورزشکار را آماده کنم اما ۱۰ روز یا یک هفته مانده به مسابقه، ناگهان اعلام می‌کنند مسابقه برگزار می‌شود. من به رییس سازمان لیگ هم گفته بودم یک تقویم منظم ارائه دهند. به حال این اتفاق روی کیفیت و رکوردهای زمانی ورزشکاران هم تاثیرگذار است.

منبع :ایسنا 

  • منبع خبر : ایسنا