برومند: تیم ملی برای کسی اهمیت ندارد
برومند: تیم ملی برای کسی اهمیت ندارد
دروازه‌بان پیشین تیم ملی می‌گوید برای هیچکس اهمیتی ندارد که بازیکنان تیم ملی در چه جایگاهی قرار دارند و انگار به یک بی تفاوتی کامل رسیده‌اند.

پرویز برومند در گفت‌وگو با حاشیه ورزش درباره شکست تیم ملی ایران مقابل الجزایر اظهار کرد: وقتی هیچ برنامه‌ریزی و تدارکاتی نداریم، از این بهتر نمی‌شود. قطر در کشور خودش اردو نمی‌زند اما ما در این گرما می‌رویم و در این کشور اردو می‌زنیم. این بی برنامگی حاصلی ندارد. ما دنبال هدفی هستیم که برایش هزینه نمی‌کنیم. نه فقط مالی بلکه از هر لحاظ برای هدف‌مان هزینه و تلاش نمی‌کنیم. ۸۰ درصد فوتبال احساسی و روحی و روانی است و دیدید که بازیکنان ما چقدر در اردوی قطر بی‌روحیه بودند. برای هیچ‌کس اهمیتی ندارد که بازیکنان ملی ما در چه جایگاهی قرار دارند و به یک بی‌تفاوتی کامل رسیدیم.

او ادامه داد: به اسکوچیچ ربط ندارد و مشکلات بسیار بیش‌تر از این حرف‌هاست. یک روزی برای ما آرزو بود که به جام جهانی برویم اما امروز به راحتی به آن می‌رسیم و صعود به جام جهانی بسیار ساده شده است. آنقدر ساده شده که دیگر بی‌اهمیت شده است. چرا نمی‌رویم از کشورهای دیگر یاد بگیریم؟ تیم ملی امتیازات زیادی را دارد از دست می‌دهد. ما نزدیک‌ترین کشور به قطر هستیم و واقعا قدر این موقعیت را نمی‌دانیم. مطمئنم که حتی به این مساله حتی فکر هم نمی‌کنند.

دروازه‌بان پیشین استقلال درباره وضعیت این تیم عنوان کرد: استقلال انتظار نداشت چنین اتفاقی برای مربی‌اش رخ دهد اما با این وجود مطمئن هستم آقای آجرلو از آن‌جایی که او را می‌شناسم، می‌تواند مربی خوبی را انتخاب کند. آجرلو در حوزه ورزش و فوتبال باتجربه و باتدبیر است و می‌دانم بهترین راه را انتخاب می‌کند. از هواداران استقلال می‌خواهم کمی صبور باشند و اجازه دهند کار پیش برود و مطمئن باشند حداقل افتخارات گذشته استقلال تکرار خواهد شد.

او درباره انتخاب سرمربی خارجی یا داخلی گفت: به شدت مخالف انتخاب مربی خارجی هستم. اعتقاد دارم مربی خارجی خوب به درد آکادمی و پایه‌ها می‌خورد و باید بیاید در یک پروژه ۳ تا ۵ ساله ریشه یابی و سازندگی کند. هر کسی جای یک مدیرعامل باشد، همه گزینه‌ها را بررسی می‌کند تا به نتیجه خوبی برسد. من ایمان دارد آقای آجرلو بهتری انتخاب را برای استقلال خواهد داشت.