برگزاری قطعی انتخابات هندبال در ۱۰ اسفند
برگزاری قطعی انتخابات هندبال در ۱۰ اسفند
رییس فدراسیون هندبال گفت: انتخابات فدراسیون قطعا دهم اسفند برگزار می شود.

به گزارش حاشیه ورزش

علیرضا پاکدل در حاشیه برگزاری مراسم رونمایی کتاب “سلام پهلوان” در کمیته ملی المپیک، در مورد برگزاری انتخابات و تایید صلاحیت‌ها بیان کرد: انتخابات قطعا دهم اسفند ماه برگزار می‌شود اما اطلاعی از تایید صلاحیت‌ها ندارم.

او در مورد مذاکره با وسلین برای ادامه همکاری با تیم ملی هندبال گفت: مذاکره با وسلین به زودی و ظرف دو هفته آینده آغاز می‌شود. آخرین صحبت‌ها در لهستان انجام شد و دو طرف روی ادامه همکاری رغبت دارند. خود او هم با توجه به شرایط و ارتباط خوبی که داشتیم علاقه به همکاری داشت. در نهایت همه چیز بستگی به مذاکرات و شرایط دارد. وسلین در آن مقطع می‌گفت زیر فشار بوده است اما الان استراحت کرده است و مذاکرات را آغاز می‌کنیم.

پاکدل در مورد مبلغ قرارداد وسلین تاکید کرد: هنوز به بحث مبلغ نرسیده‌ایم و اگر کلیات حل شود در مباحث مالی توافق خواهیم داشت.

او درباره ی عملکرد محمد سیاوشی، دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان گفت: به محمد سیاوشی تبریک می گویم. او عنوان برترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد واین اتفاق بزرگی برای گلر بزرگ و زحمتکش ما است. تا جایی که می‌دانم چند نفر از بازیکنان ما از باشگاه‌های خارجی پیشنهاد دارند ولی چون در لیگ قرارداد دارند فعلا شدنی نیست. چند نفر از بازیکنان ما و جوانان عملکرد خوبی داشتند و مطمئن هستم پیشنهاد های خوب خواهند داشت.

رییس فدراسیون هندبال در مورد حضور مربی خارجی در تیم هندبال زنان تاکید کرد: برای بزرگسالان به جمع بندی نرسیدیم و فعلا کادر فنی قبلی هستند. بحث حضور مربی خارجی زن زیر ۱۰ درصد است. در دنیا مربیان زن اختلاف سطح فنی زیادی با مربیان مرد دارند.