برگزاری مجمع مجازی فدراسیون ترای‌اتلون یک روز قبل از پایان دوره ریاست
برگزاری مجمع مجازی فدراسیون ترای‌اتلون یک روز قبل از پایان دوره ریاست
رئیس فدراسیون ترای‌اتلون قصد برگزاری مجمع مجازی درست یک روز قبل از پایان دوره ریاستش را دارد.

به گزارش حاشیه ورزش

۲۲ اسفند ۱۳۹۷ مهدی گودرزی با کسب بیشترین رای به عنوان رییس فدراسیون ترای اتلون انتخاب شد. تنها ۵ روز تا پایان ریاست قانونی گودرزی در این فدراسیون باقی مانده است و بعد از آن وزارت ورزش و جوانان باید برای این فدراسیون سرپرست انتخاب کند.

*انجام نشدن اقدامات اولیه مجمع انتخاباتی فدراسیون ترای‌اتلون در موعد مقرر

فدراسیون ترای اتلون در حالی وارد دوره سرپرستی خواهد شد که چند فدراسیون‌ دیگر در همین شرایط همچون هندبال و قایقرانی چهار ماه قبل از پایان دوره ریاست ثبت نام از کاندیداها را انجام داده و انتخابات این فدراسیون‌ها در زمان مقرر و بدون دوره سرپرستی انجام شد. با این حال هنوز هم مشخص نیست که چرا در زمان مشخص نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ترای اتلون اقدام نشده است.

*عدم موافقت وزارت ورزش با مجمع سالیانه فدراسیون ترای اتلون

البته گودرزی در همین روزهای پایانی دوره ریاستش قصد برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون را داشته که وزارت ورزش و جوانان با ارسال یک نامه در ۶ اسفند به دلیل رعایت نشدن بخشنامه (برگزاری مجمع سالیانه مستلزم هماهنگی قبلی و بررسی مدارک و مستندات مربوط به آن مجمع می باشد) با برگزاری مجمع موافقت نکرده است.

*برگزاری مجمع استماع عملکرد سالیانه به صورت مجازی

با این حال مهدی گودرزی طی نامه‌ای که ۱۴ اسفند به روسا و سرپرستان هیات‌های استانی ارسال کرده خواهان برگزاری مجمع استماع گزارش عملکرد مالی و اجرایی ۴ ساله و پیاده سازی برنامه راهبردی فدراسیون در روز یکشنبه ۲۱ اسفند به صورت مجازی شده است. البته مشخص نیست وزارت ورزش با برگزاری این مجمع موافقت کرده است یا خیر و آیا برگزاری این مجمع قانونی خواهد بود؟

حال باید دید واکنش وزارت ورزش به برگزاری مجمع آنلاین که درست یک روز قبل از پایان ریاست گودرزی در فدراسیون برگزار خواهد شد، چیست؟