بزرگ شدن فرزندم را ندیدم
بزرگ شدن فرزندم را ندیدم
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته گفت: به دلیل مشکلات شخصی امسال شرایط حضور در تیم ملی والیبال نشسته را ندارم، اما سال آینده در صورت صلاحدید کادر فنی و رییس انجمن در خدمت تیم ملی خواهم بود.

به گزارش حاشیه ورزش ،داوود علیپوریان اظهار کرد: ۱۸ سال است که عضو تیم ملی والیبال نشسته هستم و در طی این مدت ۵ دوره در بازیهای پارالمپیک، مسابقات آسیایی و جهانی حضور داشتم و همواره تلاش کردم بهترین عملکرد را برای تیم ملی داشته باشم، در حال حاضر به دلیل خستگی و فرسودگی اردوهای پارالمپیکی تصمیم گرفتم تا مدتی از تیم ملی دور باشم که البته رییس انجمن و کادر فنی در جریان این مساله هستند.

وی گفت: در طی مدت حضورم در تیم ملی شرایط به گونه ای بود که حتی بزرگ شدن فرزند خود را ندیدم و مرتب در اردوهای تیم ملی حضور داشتم، الان دوست دارم استراحت کنم و با رسیدگی به مسائل شخصی خود در کنار خانواده‌ام باشم. البته هر زمان تیم ملی به کمک من نیاز داشته باشد در خدمت تیم ملی خواهم بود.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته یکی از مشکلات کنونی تیم ملی را نبود نظم و انضباط عنوان کرد و افزود: نظم و انضباطی که در اردوهای پارالمپیکی حاکم بود، الان متاسفانه آن نظم و انضباط در اردوهای تیم ملی حاکم نیست. حال این که دلیل آن چیست؟ دقیقا نمی‌دانم، اما معتقدم که یکی از دلایل بی‌نظمی در تیم ملی نبود آقای رضایی است.

علیپوریان در پاسخ به این پرسش که آیا در مسابقات قهرمانی جهان والیبال نشسته به عنوان کاپیتان تیم حضور خواهید داشت یا خیر؟ افزود: با توجه به صحبتی که با سرمربی تیم ملی والیبال نشسته داشتم به او گفتم در سال جدید می‌توانم در خدمت تیم ملی باشم، حال اگر در سال جدید سرمربی تیم ملی و رییس انجمن صلاح بدانند که در تیم ملی باشم، به عنوان کاپیتان تیم کمک خواهم کرد. به هر صورت تابع تصمیم کادر فنی و رییس انجمن هستم.

وی در پایان همچنین پیرامون این پرسش که آیا در لیگ برتر والیبال نشسته بازی می‌کنید یا خیر؟ گفت: بعد از انحلال تیم ورامین، با هیچ تیم دیگری قرارداد منعقد نکردم، البته رضایی به عنوان سرمربی تیم مس بابک کرمان از من درخواست کرد که به عنوان مربی در کنار او باشم و من قبول کردم. در حال حاضر نیز فقط در سمت مربیگری به تیم مس بابک کرمان کمک می‌کنم.