بسکتبال با ویلچر مردان به دنبال کسب سکو در پاراآسیایی چین
بسکتبال با ویلچر مردان به دنبال کسب سکو در پاراآسیایی چین
سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر مردان گفت: به دنبال ایجاد تحولات و کسب سکو در بازیهای پاراآسیایی چین هستیم.

به گزارش حاشیه ورزش ، مسعود فلاح ظهار کرد: دومین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که فروردین در تایلند برگزار می‌شود، از روز پنجشنبه ۳۰ دی با حضور ۱۸ بازیکن در آمل برگزار می شود و تا ۷ بهمن ادامه خواهد داشت.

وی گفت: برای آماده سازی بازیکنان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، ۶ مرحله اردو پیش بینی شده که در تمام اردوها سعی داریم شرایطی را برای بازیکنان فراهم کنیم که از نظر روانی آماده شرکت در مسابقات باشند.

فلاح تصریح کرد: مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه چون برای کسب سهمیه مسابقات جهانی امارات است، سعی داریم با کسب سکو در این مسابقات، بهترین عملکرد را در تایلند داشته باشیم و خود را برای بازیهای پاراآسیایی چین آماده کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی بازیکنان لژیونر به تیم ملی اضافه خواهند شد، گفت: در اردوی آخر که وصل به اعزام است، بازیکنان لژیونر جهت هماهنگی با بازیکنان داخلی به تیم ملی اضافه خواهند شد، در حال حاضر بازیکنان لژیونر بسکتبال با ویلچر در بهترین لیگ های اروپایی ترکیه و آلمان بازی می کنند و از نظر تکنیکی و تاکتیکی در سطح بالایی قرار دارند، تمرکز ما در حال حاضر روی بازیکنان داخلی و آماده سازی آنها از نظر فنی و روانی است تا تیم هماهنگ و خوبی را از بین بازیکنان داخلی و لژیونر برای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که فروردین در تایلند برگزار می شود، آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با اشاره به این که هدف اصلی ما کسب عنوان قهرمانی در بازیهای پاراآسیایی چین است، خاطرنشان کرد: در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در جایگاه قهرمانی قرار گرفتیم، بنابراین برای دفاع از عنوان قهرمانی باید به سختی مبارزه کنیم و با ایجاد تحولات در بسکتبال با ویلچر سعی داریم مسیر درستی را برای این تیم ترسیم و به موفقیت دست پیدا کنیم.

وی در پایان همچنین به برگزاری اردوی مشترک با تیم تایلند به میزبانی ایران اشاره کرد و افزود: این اردوی مشترک که به درخواست تیم بسکتبال با ویلچر تایلند است از ۲۲ بهمن تا یکم اسفند در تهران برگزار خواهد شد که در جریان این اردو چند بازی تدارکاتی نیز با تیم تایلند برگزار خواهیم کرد.