بعد از تساوی ذوب‌آهن برابر ملوان
بعد از تساوی ذوب‌آهن برابر ملوان
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تساوی تیمش برابر ملوان را یک "باخت" برای تیمش می‌داند.

به گزارش حاشیه ورزش

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از دیدار با ملوان که به تساوی یک بر یک انجامید، گفت: بازی را در نیمه اول خیلی بد شروع کردیم و به خاطر دوندگی کمتری که داشتیم، ملوان بهتر از ما عمل کرد اما تغییراتی که در بین نیمه ایجاد کردیم، تیم ما بهتر شد و توانستیم گل برتری را بزنیم منتهی روی یک ضربه ایستگاهی غفلت کردیم. به نظر من که اصلا خطا نبود چون داور وسط خطا نگرفت و کمک داور خطا اعلام کرد. در آن لحظه تمرکز نداشتیم. با این که مدافعان قدبلند و بازیکنان سرزنی هم داریم، روی ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم. در ادامه هم هرچه تلاش کردیم به گل نرسیدیم. در اواخر بازی هم مجبور شدیم بازی مستقیم انجام دهیم چون ملوان همه راه‌ها را بسته بود و خیلی خوب دفاع می‌کرد اما توفیق نیافتیم. در نهایت مسئولیت این باخت با من است. باید سعی کنیم، تلاش کنیم و بیشتر زحمت بکشیم تا شرایط بهتر شود.

در ادامه وقتی یکی از خبرنگاران به تارتار گفت بازی مساوی شد، تارتار گفت: از نظر من باخت است! مساوی از نظر من باخت است چون باید بازی را می بردیم. به نظر من باختیم. این مساوی چیزی کمتر از باخت نیست.

تارتار در مورد تعجب‌برانگیز بودن ترکیب تیمش در نیمه اول گفت: اسلامی شب گذشته دچار تب و لرز شد و به ناچار در نیمه دوم از او استفاده کردیم اما چون تغییر سیستم داده بودیم، مجبور شدیم از دفاع وسط‌های خود کم کنیم اما در مجموع جواب نداد به خصوص در نیمه اول. در نیمه دوم بهتر بودیم اما در هرصورت به نظر من ما باختیم و مسئولیت این باخت با من است.

تارتار در پاسخ به سوالی در مورد داربی اصفهان در هفته بعد گفت: به موقع صحبت می کنم، الان زود است. باید روی این بازی تمرکز کنیم چون بازی سنگینی خواهد بود. ان‌شاءالله بازی هفته آینده هم خوب باشد.

تارتار همچنین در مورد هواداران گفت: “از اینکه نمی توانیم خوشحال به خانه بفرستیمشان ناراحتیم. از آنها عذرخواهی می کنم. تمام مسئولیت هم به عهده من است و تمام این اعتراض‌هایی که می‌کنند به آنها حق می دهم. بارها در این شرایط تجربه کار داشتم اما تا روزی که هستم با تمام توانم کارم را انجام می دهم.