بعد از 8 سال صعود کرده‌ایم و باید قدرش را بدانیم
بعد از 8 سال صعود کرده‌ایم و باید قدرش را بدانیم
سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی می گوید از کیفیت تیمش راضی است اما شرایط لیگ برتر با لیگ یک متفاوت است و امیدوار است که برنامه ریزی خوبی برای این تیم انجام شود.

به گزارش حاشیه ورزش: علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی، درباره شرایط لیگ یک امسال و برنامه های این تیم بعد از صعود به لیگ برتر اظهار کرد: امسال واقعاً حمایت مسئولان استان، سپاه استان و مدیران باشگاه را داشتیم همچنین سردار بوعلی هم به ما کمک کرد. همه در کنار هم بودیم و وفاق خوبی وجود داشت که می تواند الگویی باشد برای استان های دیگر.

او ادامه داد: بارسلونا و رئال مادرید هم وقتی فصل را شروع می کند کسی نمی تواند بگوید قهرمان می شوند. وقتی من آمدم تیم در رده پانزدهم بود و دو بازی انجام شده بود اما ما بازی به بازی جلو آمدیم و با کمک خدا موفق شدیم.

کلانتری درباره کیفیت لیگ یک اظهار کرد:من دو سال در لیگ یک نبودم و وقتی آمدم در پنج، شش هفته اول کیفیت بازی ها را نسبت به دو سال قبل خیلی پایین دیدم. بعد از هفته ششم یا هفتم کیفیت بازی ها رشد کرد و بهتر شد. در نیم فصل دوم، کیفیت باز هم بالاتر رفت. در کل لیگ راضی کننده بود. تیم های قدری حضور داشتند که هزینه های زیادی می کردند تا قهرمان شوند. در فصلی که من حضور داشتم برنامه ریزی ها خوب بود و بازی ها سر وقت انجام می شد. فقط وقفه هایی به خاطر جام حذفی ایجاد شد که نمی شد کاری با آن ها کرد. به هر حال جام حذفی بود و تیم هایی از لیگ یک در آن حضور داشتند. به طور کلی از کیفیت لیگ امسال راضی بودم.

سرمربی فجر سپاسی درباره برنامه های باشگاه برای تقویت تیم گفت: هفته آینده با مدیریت باشگاه جلسه داریم و باید کارگروهی تشکیل شود تا برای آینده هدف‌گذاری کنیم. ما امسال به لطف سپاه استان از نظر مالی دغدغه ای نداشتیم و پرداختی ها و پاداش هایمان سر وقت بود و همچنین آقای فلاح و همکارانشان امکانات را برای ما مهیا می کردند اما هزینه های لیگ برتر بالاست و کار سخت می شود. ان‌شاءالله پیش بینی همه مسائل انجام شود. سال اول باید محکم تیم را ببندیم و باید شرایط خوبی آماده شود. این صعود بعد از هشت سال به دست آمده و شاید خیلی ها باور نمی کردند. باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که پاداش های وعده داده شده پرداخت شده اند یا خیر اظهار کرد: پاداشی را سپاه در نظر گرفته است که ان‌شاءالله تا هفته آینده پرداخت می‌شود. پاداشی هم شورای شهر در نظر گرفته که بعد از تعطیلات پرداخت خواهد شد.